bybilal
Üye
5800 a bu nasıl olur arkadaşlar yardımm:::: ?
akadaşlar bu sitede gördüğüm N97 ev ekranı nasıl oluyor 5800 ben çözemedim bir türlü. Ekran yatay vaziyette oluyor.Acaba sbpshell gibi bişeymi yoksa ayrı yetten bi yazıllmı. Bilen arrkadaşlar yardımı olurlarsa sevinirim
--------------- Ekleme ---------------
Kullanıcı adı lazım olursa arkadaşlar buyrun
Kullanıcı Adı: karub
Şifre: 0011
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
--------------- Ekleme ---------------
Kullanıcı adı lazım olursa arkadaşlar buyrun
Kullanıcı Adı: karub
Şifre: 0011

