5800 a bu nasıl olur arkadaşlar yardımm:::: ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bybilal

bybilal

Üye
    Konu Sahibi
5800 a bu nasıl olur arkadaşlar yardımm:::: ?
akadaşlar bu sitede gördüğüm N97 ev ekranı nasıl oluyor 5800 ben çözemedim bir türlü. Ekran yatay vaziyette oluyor.Acaba sbpshell gibi bişeymi yoksa ayrı yetten bi yazıllmı. Bilen arrkadaşlar yardımı olurlarsa sevinirim


--------------- Ekleme ---------------

Kullanıcı adı lazım olursa arkadaşlar buyrun
Kullanıcı Adı: karub
Şifre: 0011
 


omerynd

omerynd

Üye
buradan firmware in değiştirilmesi mantığı var. Hani forumda rastlıyoruz ya omnia ekranlı v51 aynen onun gibi. Hack edilmiş fakat v40 bu. Geri dönüşümuz yok artık.
 
bybilal

bybilal

Üye
    Konu Sahibi
buradan firmware in değiştirilmesi mantığı var. Hani forumda rastlıyoruz ya omnia ekranlı v51 aynen onun gibi. Hack edilmiş fakat v40 bu. Geri dönüşümuz yok artık.

böyle oldunu sanmam çünkü evekranı n97 ye uyarlanamadı sadece gdesk falan oldu oda pek kullanışlı değil. Buu bence 5800 uyarlanan bi n97 içeriği olabilr.
 
tlgcn38

tlgcn38

Üye
ps fotoshop demek değilmi fotonun altında ps diyo ama kardeş? fotolar açılmadı bende boşluğun altında açıkcası :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt