öncelikle yastığın altına koymamanı tavsiye ederim. yukardaki arkadaşın dediği gibi sağlık açısından sakıncalı, birde klavyesi zarar görebilir, çünkü hassas bi klavyesi var
aldığında belli ki o tuşlar çalışıyomuş, sen üstüne yatınca tuşları da bozmuşsun. tabikide donanımsal. servis bi görsün