407 8ay kadar kullandım
çok kaliteli,treni birden basdınmı sarsılmıyor,virajlarda kapıya yapışmazsın
tek kötü yeri uzun olması kırmızı ışılda falan sağ-sol viraja girerken arananın burnu sorun olabiliyor
artık vito kuyllanıyoz extra ehliyer çıkarılcakmış

istersen M vitoyuda bir incele