407mi Avensismi? (ikinci el)

Sponsorlu Bağlantılar

407mi avensismi

  • 407

    Kullanılan: 15 60.0%
  • avensis

    Kullanılan: 10 40.0%

  • Kullanılan toplam oy
    25
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

uTku^

Üye
    Konu Sahibi
407mi Avensismi? (ikinci el)
2005model toyota corolla 1.6terra aracımı satıp 2.0 pejo 407veya 1.6 toyota avensis almayı düşünüyorum siz olsanz hangisini seçerdiniz?
 


GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
bence 407
 
POWER

POWER

Üye
407 tabiki ;)
 
canturgay

canturgay

Üye
bence de..:)
 

uTku^

Üye
    Konu Sahibi
japon otomobil forumlarında bile 407dien çok çıkıor:)
 

karides

Üye
Tartışmasız 407 tabi ki. Ama 2.0 kasmasın. Yani gerek yok be vergisiyle, harcıyla, hurcuyla. 1.6 tüm ihtiyacını görür.
 

uTku^

Üye
    Konu Sahibi
vergi çok problem değil 407nin kalas gibi sürüşü var ama çk şık bi araç.corolladaki ataklığıda verebilceğini düşünmüyorm bakıcaz artık
 
pskolojik maynağ

pskolojik maynağ

Üye
407 8ay kadar kullandım
çok kaliteli,treni birden basdınmı sarsılmıyor,virajlarda kapıya yapışmazsın
tek kötü yeri uzun olması kırmızı ışılda falan sağ-sol viraja girerken arananın burnu sorun olabiliyor
artık vito kuyllanıyoz extra ehliyer çıkarılcakmış :( istersen M vitoyuda bir incele
 

Kadir Baba

Üye
407 kardaş daha güzel vede şekil
 
orgeneral2203

orgeneral2203

Üye
Valla Avensis daha çok hoşuma gidiyor. Ama 407 de güzel. Kötü bir araba değil. Ama ikisinin de fiyatı ve vergisi biraz sorun yapıyor.
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
407 Tabikide
 
schumici

schumici

Üye
407 yi seç birader. zaten 2.0ını alcakmışsın e daha ne bekliyon o zaman
 
siberson

siberson

Üye
kesinlikle 407 avensis e göre daha tipli ve klas hemde modifiye etmeye çok uygun bir araba
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt