allaturcha
Üye
3GS, 3.1.2 spiritten sonra unlock olurmu ???
Arkadaşlar merhaba...
Yurtdışı 3GS 3.1.2 Blakra1n JB ve unlock kullanıyorum (modem: 05.11.07)
ama maalesef Tethering(kapanınca açılmama) sorunuyla beraber...
Cydia da 3.1.2, 3.13, 4.0, 4.0.1 SHSH kayıtlarım var.
Şimdi ben bu tethering olayından kurtulmak için
Ankadığım kadarıyla 4.0.1 de tethering yok, unlock da yapılabiliyo, ultrasnow ile...
Ancak 4.0.1 e geçmenin erken olduğu sonucuna vardım ve vazgeçtim (Beğenmeyip geri dönen çok...)
3.1.3 ise spirit ile JB oluyor ama unlock olamıyor... (Yanlışsa düzeltin...)
Budurum da tek seçenek kalıyor bana sıfırdan 3.1.2 yi tekrar kurup Spirit ile JB yapmak;
Merak ettiğim şey ise 3.1.2 spiritten sonra snow ile (yada başka bişeyle?) unlock yapabilirmiyiz???
Aktivasyon için simkart gerekirmi?
Yurtdışı 3GS 3.1.2 Blakra1n JB ve unlock kullanıyorum (modem: 05.11.07)
ama maalesef Tethering(kapanınca açılmama) sorunuyla beraber...
Cydia da 3.1.2, 3.13, 4.0, 4.0.1 SHSH kayıtlarım var.
Şimdi ben bu tethering olayından kurtulmak için
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
az araştırma yaptım ama yinede emin olamıyorum. Biçok yerde biçok farklı yorum var. Ankadığım kadarıyla 4.0.1 de tethering yok, unlock da yapılabiliyo, ultrasnow ile...
Ancak 4.0.1 e geçmenin erken olduğu sonucuna vardım ve vazgeçtim (Beğenmeyip geri dönen çok...)
3.1.3 ise spirit ile JB oluyor ama unlock olamıyor... (Yanlışsa düzeltin...)
Budurum da tek seçenek kalıyor bana sıfırdan 3.1.2 yi tekrar kurup Spirit ile JB yapmak;
Merak ettiğim şey ise 3.1.2 spiritten sonra snow ile (yada başka bişeyle?) unlock yapabilirmiyiz???
Aktivasyon için simkart gerekirmi?
