3g yardım acil....

aman boşver 3g varken uğraşma aç evdeki tv yi seyret
 
    Konu Sahibi
bende hattımın bırıyle vodafone geccem boylelıkle mobıl tv yı 6300 telımden ızlıycem..
n70 ı sevmedım ...
 
n70 iyide turkcell turkcell kötü şimdilik
 
Evet 6300 ile izleniyor Ama n70'de güzel telefon hani
 
arkadaşlar bende samsung sgh l700 var turkcell 3g üye oldm şebeke ayarları olmuyo arama yaparken 3g kapsama alanı dışındasınız dio yardım lütfen
 

cenox

Üye
Bende de Nokia N70 var, 3G'ye geçtim. İnterneti denedim, 2G'den hızlı ama bence çok fark yok. Yaşadığım sorun ise; beni 3G olmayan bir kişi arayınca telefon takılıyor. 2G'ye geçiyor, tabi bu normal de işte 2G'ye geçerken takılıyor.