3g ve GPRS de bazen kopuyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ESlNTl

ESlNTl

Üye
    Konu Sahibi
3g ve GPRS de bazen kopuyor
merhaba arkadaşlar bilmiyorum sizde oluyormu ben samsung galaxys 2 kullanıyorum internete giriyorum gayet guzel 3g veya GPRS de giriyorum yerine göre değişiyor fakat aynı yer değiştirmeden bazen ne güzel maç izliyorum televizyon izliyorum durdugum yerde bi anda internet kopuyor 3g de olsun gprs de olsun aynı sorun yaşanıyor acaa bu vodafone ilemi alakalı yoksa telefondan mı kaynaklanıyor telefonumda girdğimde 3g ike üst tarafta H yazısı ok işaretleri yanıp sonuyor bazen sadece yanıyor ama kopunca ok işaretrleri sönmeye başlıyor bu aynı şekilde gprs ile girdiğimde bu sefer E işaretine oluyor koptugund ainternete girdiğimde bilmem anlatabildimmi derdimi kısaca vodafonde internet kopuyormu sizdede bu konuda yardım ederseniz memnun olurum teşekkürler şimdiden
 


phasan

phasan

Üye
aynı sorun bazen bendede oluyor
 
ESlNTl

ESlNTl

Üye
    Konu Sahibi
yazık turkcelle geçicem :@
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Evet.bendede oluyordu.artık olmuyo.çok hızlı
 
phasan

phasan

Üye
bende gene sorunlu cepnet ama mecbur kullanıyoruz
 

oceangoing

Üye
Maalesef bu sorun operatorlerden değil android işletim sistemli cep telefonlardan kaynaklanıyor bende t10 var her üç operatorun hattıda var durum 3 hattada aynı sürekli şebeke gidip geliyor symbian veya normal cep telefonumda böyle sorun yok ama androidde maalesef problem bu çözümüde yok sanırım.
 
DaNq3rB0y

DaNq3rB0y

Üye
arada olur
 
ESlNTl

ESlNTl

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşın dediği gibi sanırım bu androidden kaynaklanıyor :(
 
tempestshine

tempestshine

Üye
Benim daha önceden külüstür bi 5300 vardı.Şimdi c3 ile x2 var.İkisi vahşet yani :D
 
ESlNTl

ESlNTl

Üye
    Konu Sahibi
evet arkadaşlar başka forumlarda da tartıştım sorun android işletim sistemlerinden kaynaklanıyor yeni çıkacak sürümde eğer bu yine devam ederse sanırım bir daha android kullanmam internetten hiç bir zevk alamıyorum hayal kırıklığına uğradım gerçekten :S inşallah ynei çıkan sürümde bunlar yaşanmaz yoksa bırakmak zorunda kalacağım androidi :(
 

a9z0a9z0

Üye
ben monte kullanıyorum aynı sorun bendede var yaaaa
 
ESlNTl

ESlNTl

Üye
    Konu Sahibi
senin paket nedir sınırssız 8 ytl lik paketmi
 
Jrcan1

Jrcan1

Üye
Bende de sık sık kopuyor.Bende GPRS yerine Wi-fi ile bağlanıyorum.Daha rahat ve de daha güvenli :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt