Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
3G için ayrı numara verilecek.....
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
haydar_ecevit
Üye
ben şimdi 3g için 8yıllık numaramı değiştirmem zaten birçok insan numarasını değiştirmemek için turkcellden vazgeçmiyor
castbreeder
Üye
teşekkürler
fatih findik
Üye
ilginç.bunuda hallederiz.zaten hepiimizde 2şer 3er numara var
bence ayrı numara almaya gerek yokki eski sim kartı değiştirip yeni simle aynı numarayla 3g ye geçilebilir ve yeni üretilen sim kartlarda 3g yi destekler diğer yabancı ülkelerde böyle yaptılar
türkiyede 3G zor iş nedeni herkez bir N70 N73 N80 N93 N95 gibi telefonları alacak durumda değil 3 G nin olması için mesela nokia N500 gibi telefonlar çıkartıldığında anca gerkez ön kameralı tel alabilir buda biraz zor ama gelsinde numarasu kalsın (/süper not : ARkadaşlar telefonlarızı önden kameralı olanlara telefoncular 3g hattına uygun giriş yeri takıyo bu da tek telefonda hem 3G numaranızı Hemde operatörünüz kullanabilirsiniz)bence gelmesi çook iyi olur !!!!
maxiburak
Üye
keşke gelse
geldi de numara werme kaldı alla allaaa ön kamerayı kullanamıom zaten gelse de görüşmede bari kulansak
danger03
Üye
o sistem kuruluna kadar başka şeyler çıkar biz anca 10 sene sonra görürüz
polat_ketur_76
Üye
3 gp sgh e250 destekliyor bilgi için söyliyim dedim emeğe saygı