33+ aman diyim...

Enes

Üye
Yapma gözünü seveyim
 
Tepkiler: Dede

Invoke

Üye
Ne kadar 33- varsa burada.
 
Tepkiler: Dede
Ow bumbar dolması en sevdiğim
 
Tepkiler: Baydırman ve KayraBey

Emrgncy

Üye
Şırdanı tercih ederim
 
Tepkiler: Dede ve İhtiyar007

Enes

Üye
Olay çıkardım yurdu birbirine kattım yurdu ikiye böldüm doğu ve batı cephesi olarak savaş tüm sıcaklığıyla devam etmekte
Şakası bi yana adama yemekten böcek çıktı diyorum dağıtmaya devam ediyo ya millet yedi onu o kadar. Arkadaş tutmasa yurttan atılmayı göze almıştım saydıracaktım olmadı tekme tokat yumruk
 
Tepkiler: Dede ve Invoke