Serdar Topraktepe: Bütün camiadan özür dilerim

Sponsorlu Bağlantılar

Who_knoxer

Who_knoxer

Üye
    Konu Sahibi
Serdar Topraktepe: Bütün camiadan özür dilerim
"Bu maçın önemini, maçından daha zor olacağını, Adana Demirspor'un kaybedecek bir şeyinin olmadığını ve iyi başlamamız gerektiğini söyledik. Ama maça başladık, hiç bir reaksiyon göstermedik! Bazı maçlarda teknik ve taktik konuşulmaz, bu maç öyleydi. İkinci yarı reaksiyon verdik ama iş işten geçmişti! Kendi adıma, bütün camiadan özür dilerim! Takımın bu durumda olmaması gerekir. Çok üzüldüğümü belirtmek istiyorum!"
 
  • Beğen
Tepkiler: Dobraokuyucu ve Baydırman


Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
Maç kiminleydi ve kaç kaç bitti
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61, Dobraokuyucu ve Baydırman

Dobraokuyucu

Üye
Beşiktaş da bitmiş
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Camianın Durumdan Haberi Varmı Acep
 
  • Beğen
Tepkiler: Dobraokuyucu


Üst Alt