Telefon Tavsiyesi 3230 mu 6630 mu acil cvp pls..

Sponsorlu Bağlantılar

hangisi sizce

  • 6630

    Kullanılan: 33 76.7%
  • 3230

    Kullanılan: 10 23.3%

  • Kullanılan toplam oy
    43
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
techno.musty

techno.musty

Üye
    Konu Sahibi
3230 mu 6630 mu acil cvp pls..
yaw ikisinden birini alacam bi karar veremedim yardım plss...:(:agla


 


canturgay

canturgay

Üye
6630 kullanıyorum..sağlamını bulabilirsen..
tavsiye ederimm..:)
 
techno.musty

techno.musty

Üye
    Konu Sahibi
yorumun için saol arkadaşlar siz de yardım edin pls..:sn:
 
DJ GENTLEMAN

DJ GENTLEMAN

Üye
program filan kurcalamak istiyorsan oyun filan 6630 al derim güzel bi telefon
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
6630 :oke:
 
toprakumit

toprakumit

Üye
6630 dan şaşma
 
osezer10

osezer10

Üye
3230 şekli yeter
 
eQooo

eQooo

Üye
sakın 3230 alma dostum benden tavsiye ikisini de kullanan biri olarak yazıyorum...

kesinlikle 6630 !!!
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
6630 daha fonksiyoneldir
 
xkadir61

xkadir61

Üye
6630 tabiki 3230 da mesaj hafızası hafıza kartıbile olmuyor. dolayısıyla 6mb tan fazla dosyayı bluetooth'dan alamazsın.
 
ahmetmevlut

ahmetmevlut

Üye
6630 baba telefon koçum açamıcan oyun açamıcan pro yok hepsini aça bu telefon ayrıca hemen hemen tüm n-gage oyunları açar ve kullanış olarak mükemmel ben bir 6630 kullanıcısın olarak saan tavsiyem 6630 dur
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
6630 al daha güzel ve kullanışlı
 

karanlıkadam

Üye
6630 kulandım cok güzel
 
GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
tabikide 6630 derim nükemmel telefon
 
techno.musty

techno.musty

Üye
    Konu Sahibi
çok saolun yorumlar için :oke:
 

3aku1

Üye
ikisini de inceledim kesinlikle 6630...
 
omer_58400

omer_58400

Üye
DOLMUŞA BİNME DOLDURUŞA GELME 6630 DAN ŞAŞMA :oke:
 

hakan_urhan_42

Üye
dostum bende 6630 kullanıyorum çok güsel telefon bencede 6630 al.. eğer program oyun felan yüklüceksen ideal
 

aykudun

Üye
6630 hepsini gecer akrdeş ben kullanıyom ve cok rahat bi şekide calışıyo tel hiçç yavaşlamıyo ööbür tel ise benim arkadaşta var çok igrenc bi ses çıkartıyo ben sana 6630 al derim
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
6630 benjce
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt