Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Telefon Tavsiyesinokia 6630 mu 6680 mi n70 mi?
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
futbol123
Üye
nokia 6630 mu 6680 mi n70 mi?
arkadaslar 3230 u satıp bu üç modelden birini almak istiyorumda karar veremedim sizce hangisi?
6630
6680
n70
osman özer
Üye
Bence N70.
Karahasan
Emekli Yönetici
Tabiki N70
ahmet kıllo
Üye
hadi len 6680
MuSTaFa..!
Üye
[sıze=4]tartışmaya gerek bile yok tabikide n 70[/sıze]
Nadir
Emekli Yönetici
ben olsam hiçbirini almam ama bunların içinden N70 i alırdım..
Cs***MaN
Üye
Bende 6680 de var ama n70 olsa onu alırdım n70 daha iyidir
mtfsnygt
Üye
benim 6680 var memnunum 6680 deki video düzenleme proğramı n70 te yok bence 6680
futbol123
Üye
hepiniz sağolun arkadaslar n70 alıcam
immortal_6630
Üye
6630 ben telefonda müzik dinleme hastası bi insan olarak 6630 derim kulaklık sesi süper sterio ayrıca mesaşlaşmakta çok rahat pil ölrü uzun .6630 kaybettigi 2 şey var radiosu yok bide ön kamerası yok bunlar senin için problem degilse 6630 dan şaşma
futbol123
Üye
6630 u düşünüyorum ama n70 daha iyi
klashuso
Üye
tabıykı N70 dıyorum
futbol123
Üye
evet n70 alıcam
umutcan_bora
Üye
D
--------------- Ekleme ---------------
vallaha bence 6630 cunku ıkısının arasında tek fark sadece ve sadece radıo ve kamera 6680 1.3 ıken n70 2 mp radıo ve 0.7 mp =) benı cok etkılemıyecegı ıcın ben 6630 alırdım ayrıca 6630 ın cızılınce kabı degıstır ama n70 ole bır sansı yok hatta ıcerılerınde bır kac program olarak 6630 ddaha ote benceee =? hem elıme daha tok geldı sert dayanıklı gıbı sankı =? =? Herkes ıhtıyacını karsılıcak telı alsın yeter =)