Telefon Tavsiyesi nokia 6630 mu 6680 mi n70 mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
futbol123

futbol123

Üye
nokia 6630 mu 6680 mi n70 mi?
arkadaslar 3230 u satıp bu üç modelden birini almak istiyorumda karar veremedim sizce hangisi?
6630
6680
n70
 


osman özer

Üye
Bence N70.
 
Karahasan

Karahasan

Emekli Yönetici
Tabiki N70
 

ahmet kıllo

Üye
hadi len 6680
 
MuSTaFa..!

MuSTaFa..!

Üye
[sıze=4]tartışmaya gerek bile yok tabikide n 70[/sıze]
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
ben olsam hiçbirini almam ama bunların içinden N70 i alırdım..
 
Cs***MaN

Cs***MaN

Üye
Bende 6680 de var ama n70 olsa onu alırdım n70 daha iyidir
 

mtfsnygt

Üye
benim 6680 var memnunum 6680 deki video düzenleme proğramı n70 te yok bence 6680
 
futbol123

futbol123

Üye
hepiniz sağolun arkadaslar n70 alıcam
 

immortal_6630

Üye
6630 :D:D ben telefonda müzik dinleme hastası bi insan olarak 6630 derim kulaklık sesi süper sterio ayrıca mesaşlaşmakta çok rahat pil ölrü uzun .6630 kaybettigi 2 şey var radiosu yok bide ön kamerası yok bunlar senin için problem degilse 6630 dan şaşma
 
futbol123

futbol123

Üye
6630 u düşünüyorum ama n70 daha iyi
 
klashuso

klashuso

Üye
tabıykı N70 dıyorum
 
futbol123

futbol123

Üye
evet n70 alıcam
 
umutcan_bora

umutcan_bora

Üye
:oke:D

--------------- Ekleme ---------------

vallaha bence 6630 cunku ıkısının arasında tek fark sadece ve sadece radıo ve kamera 6680 1.3 ıken n70 2 mp radıo ve 0.7 mp =) benı cok etkılemıyecegı ıcın ben 6630 alırdım ayrıca 6630 ın cızılınce kabı degıstır ama n70 ole bır sansı yok hatta ıcerılerınde bır kac program olarak 6630 ddaha ote benceee =? hem elıme daha tok geldı sert dayanıklı gıbı sankı =? =? Herkes ıhtıyacını karsılıcak telı alsın yeter =)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt