ademacar
Üye
kardesim ben ios ta kullandım android te kesinlikle android derim cünki önü açık istedigin her türlü programı bulabilirsin ios ta 2 aya bir yeni versiyon var güncellemesi dert jailbreak yapması dert ama android öyle degil ama istersen ben gibi yapabilirsin htc sensation xe var yanındada ipod var su an en temiz ipod 4.nesil 350 tl android al yanınada fantazi ararsan ipod al ama kesinlikle pişman olmassın androidi seçmekle..birde android alrsan ram a dikkat et ben arc almistım 512 mb ın 200 unu sana kullandırıyor bana sahsen yetmiyordu ayrıc androide nvidea destegide gelmesi cabası...

