Gerçekleştirilen Buluşmalar 29.08.2010 Adana buluşması |resimler|

Sponsorlu Bağlantılar

EroL

EroL

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
29.08.2010 Adana buluşması |resimler|
Ozan'ın Adanaya gelmesi münasebetiyle bir araya geldik. Sıcak ortamı ölümsüzleştirmek adına bir kaç fotoğraf çektik ve ben bunları sizinle paylaşıyorum.

Adanaya gelmek isteyen yönetici veya üye herkese kapımız açık. Hepinizi bekleriz arkadaşlar. Resimleri birazdan yüklüyorum
 
Yönetici tarafından düzenlendi:
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3, Trackmania, Kaptan ve 9 diğerleri


minoo

minoo

Üye
yaaa :ağlarım:
gıcık mısın Erol sen :D neler yaptınız anlatın bakalım
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ohooo neler yapmadık :D gelseydin görürdün.
 
bybilal

bybilal

Üye
resimdekiler kimler bite tanısak arkadaşları :)
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Bende her yaz adana ya gidiyorum :D
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Sarılı Negative , Siyahlı 'Kalender' , Çizgili Chavrash , Ufak boylu olanda benim :D allah boy vermiş kardeşim adamlara
 
  • Beğen
Tepkiler: minoo

Revengeful

Emekli Yönetici
Bici bici de yemişsiniz canım çekti :d:
 
Mert

Mert

Üye
Ooo güzel buluşma olmuş. Tebrikler :spr
 
minoo

minoo

Üye
aaa ben de diyorum ordakilerden birisi Hasan abiye benziyo :ehe oymuş yahu :D abim bak nasıl tanıdım seni :D
 
haltie

haltie

Üye
Güzel buluşma olmuş Adamlara şırdan yedirseydiniz konuştuk o kadar:D
 
minoo

minoo

Üye
ıyyy var ya iğrençsiniz :s
 
bveo

bveo

Üye
Atatürk parkı mi ne orası :)
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
aaa ben de diyorum ordakilerden birisi Hasan abiye benziyo :ehe oymuş yahu :D abim bak nasıl tanıdım seni :D

Unutulmamak iyidir. :D

Güzel buluşma olmuş Adamlara şırdan yedirseydiniz konuştuk o kadar:D

Şırdanın tadı gece daha iyi çıkıyor. Hele sarhoşsan bir de.. :)

Atatürk parkı mi ne orası :)

Evet. :)


--

Kendimizi Ozan'a göre ayarladığımız için biraz kısa bir buluşma oldu. Ama bayramdan sonra Adana ekibi olarak güzel bir buluşma yapacağız, büyük ihtimalle gece vaktinde. :)
 
minoo

minoo

Üye
iğrenç! :D
iyi ki şırdan yerken resminiz yok :D
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Yemeyene öyle geliyor tabi, yiyense bırakamıyor. :)
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
yine mi şırdan muhabbeti...öğkkk... :ehe :ehe
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Ne anlarsınız. :ehe
 
minoo

minoo

Üye
işkembe daha güzel :eller:
işkembe yiyin :D
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
bi kere görüntü ofsayt...açlıktan ölcek dereceye gelsem ve sadece o olsa karşımda anca o zmn yerim sanırım... :) :) :)
 

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
Cevap
0
Görüntüleme
382
Cevap
2
Görüntüleme
2K
PALA.
Cevap
1
Görüntüleme
1K
TARİHÇİ


Üst Alt