EroL
Emekli Yönetici
29.08.2010 Adana buluşması |resimler|
Ozan'ın Adanaya gelmesi münasebetiyle bir araya geldik. Sıcak ortamı ölümsüzleştirmek adına bir kaç fotoğraf çektik ve ben bunları sizinle paylaşıyorum.
Adanaya gelmek isteyen yönetici veya üye herkese kapımız açık. Hepinizi bekleriz arkadaşlar. Resimleri birazdan yüklüyorum
Adanaya gelmek isteyen yönetici veya üye herkese kapımız açık. Hepinizi bekleriz arkadaşlar. Resimleri birazdan yüklüyorum
Yönetici tarafından düzenlendi:

neler yaptınız anlatın bakalım


oymuş yahu 

