2730 0.facebook.com giremiyorum ?

    Konu Sahibi
2730 0.facebook.com giremiyorum ?
Wap yazıp 2222 ye yolladım ayarlar kaydedildi diyor, ancak 0.facebook.com yazdığım halde tarayıcı bekletiyor.. Uzun lafın kısası girmiyor ...

Yardımlarınızı bekliyorum...
 
Kullanılan erişim noktasının Turkcell WAP olduğuna emin olun.
 
    Konu Sahibi
Eminim efendim.. eminim..

--------------- Ekleme ---------------

Tarayıcıya basıyorum, adresi yazıyorum bekletiyor...
 
opera miniden girdiğin icin girsen bile kntorün gider
 
    Konu Sahibi
Başka türlü nasıl girebilirim ki ? OperaMini dışında ?

--------------- Ekleme ---------------

Lütfen yardım edin arkadaşlar bilen yokmu yaaa
 
Telefonun kendi tarayıcısından.
 

kk0rayy

Üye
m.facebook.com gir bende kont gitmiyo
 

yeniay

Üye
evet ya bende giremiyorum başka tarayıcılar denedim onlardanda girmedi operanın üst versionlarıda girmiyo, uc, firefoxtan felanda giremedim m.facebook.com da kontör yiyor
 
ya girebilen varsa şunu tam olarak anlatabilir mi
 
arkadaşlar 6600 slide kullanıyorum wap ayarlarını yaptım ama önce paket veriye abone olmalısınız diyor nasıl abone olacam yardımcı olurmusunuz ?
 

apacimen

Üye
bende dosya çok büyük diyor bunu nasıl çözebilirim bilen varsa yardım etsin
 
müzik çalara gir ordan saçenekler+indirilenler+adrese git +oraya yaz olay bu
 

maxtefox

Üye
yaw arkadasım medya klibi yoq dior o zaman napcazz
 

sgarun28

Üye
paket bağlantısı yok diyo ya
 
o telefonlarda sanırım www.
yerine 0 konulmuyor tarayıcı sorunu bence bu
 
Beyler Bende 2700 Classic Kullanıyorum Opera Dan girince 'tarayıcınız Desteklemiyor' diyor .. Buna Çözüm olarak bazı arkadaşlar kendi tarayıcısından girin diyor telefonun kendi tarayıcısı yok . Yani Sadece Opera Var :S . Başka Tarayıcılarlada denedim bazen para gidiyor bazen gitmiyor . Bir keresinde 10-15 dk girdim baktım para aynı sonra yarım saat daha girdim ve 7 tl gittiğini gördüm çıldırıcam herkes bedaba giriyor bende para yiyor ..