bayramalex
Üye
Tüm Dünyada, bir kaç dakikada, Moskova saatiyle saat 10'da, 21.12.2012'de
*tam karanlık çökecek,
*tam sessizlik olacak
*ışık, elektrik, iletişim, ses-hepsi yok olacaktır.
Telefonlarımızı Şarj Edelim Işık Lazım
face ye girmeyiz batarya iyi dayanır o zaman
Biz burda olabileceklerden konuşuyoruz siz alay konusu yapıyorsun. Olmuyor ama
- - - Eklendi - - -
Biz burda olabileceklerden konuşuyoruz siz alay konusu yapıyorsun. Olmuyor ama
sacma sapan seyler bilime tamamen aykiri seyler
Ne şarjından bahsediyorsunuz.. Foton kuşağında enerji tamamen yok olur. Değil telefon açmak, cisimler hareket etmez. Foton kuşağı gerçektir. 2000 yılında aldığım kitapta aynen bu kehanet yazıyordu. Ama tarih verilmemişti. Sadece 0 hatta girince olacağını söylüyordu. Bu kadar uzun sürmez. Hizadan çıkmak 1 haftayı ya da 1 ayı alır zaten. Zira ışık yansımalarına dikkat edin. Gözleriniz evrim geçirebilir.Ayrıca kuşaktan çıktıktan sonra gözlerinizi hemen açmayın. Birden ışığı görmek görme kaybına yol açar. Mumlar işe yarar mı bilinmez. Bence ateş yanmayacak o kuşakta. Ayrıca erzaklarınız çikolata vb. Şeyler olsun kolayca yenilebicek ve doyurucu olan şeyler. Tutupta makarna koyarsanız , pişirecek şey bulamazsınız. Foton kuşağı gerçektir. Üniversitede hocalarınıza ya da lisede felsefe hocalarınıza sorabilirsiniz. Umarım bir şey olmaz ancak daha önce tarihte olmuş. Birde yanılmıyorsam cisimlerin şeffaflaşması olayı vardı. Duvarın içinden geçme filan. Siz ne olur ne olmaz ailenizi haberdar edin, bişi olursa akli denge bu konuda önemli bir unsur.
Ben metafizik olaylara karşı zihnimi hazırladım karşıma çıkabilecek herşeye hazırlıklıyım şuan Allah'ın izniyle pozitif faydalananlardan oluruz inşallah..
Yalnız evdekilere bir değişim döneminden geçeceğimize bir türlü anlatamadım inşallah onlara ağır gelecek bir şeylere maruz kalmazlar
- - - Eklendi - - -
Ayrıca size çok top secret bir birgi: 21 aralıktan itibaren Blue Beam çalıştırılacak... Kendinize çok dikkat edin.. Özellikle hafızalarınıza ve düşüncelerinize..
Tavsiyem: Bol balık tüketin beyin yapınızın güçlü olması açısından..
- - - Eklendi - - -
Hatta biraz daha ileri gidin: Video kaydediciyi açın bir kayıt yapın.. Kayda hoşlandığınız şeyleri, sevdiğiniz hobilerinizi sevdiğiniz arkadaşlarınızı yemekleri sizi siz yapan karekteristik özelliklerinizi anlatın ve kaydedin.. Video kaydını bir Micro SD ye kaydedip cebinize koyun..
Blue Beam ile beyindeki hafıza ve kişiliği oluşturan Hipokampus bölgesine müdahale edilebiliyor.. Eğerki ülkemiz üzerindeki iyonosferde uygulanırsa kimliğinizde siz ancak videoyu izlediğinizde farkedebileceğiniz değişiklikler olabilir..
Bunu tırnak içinde ''Acı Gerçekler'' olarak yazdım.. Ne yorum yaparsanız yapın bu böyle..
Bundan yani Blue Beamden ve metafizik olaylardan kendinizi nasıl koruyabilirsiniz hemen ilacınızıda yazayım: Dualarınız sizi ışınların yoğunluğundan korur Allah'ın izniyle yani negatif enerjiye karşı Allah'ın rahmeti ile pozitif olarak karşı koymuş olursunuz..
Ayrıca sizi yine o dönemde çoğalacak (iyileri saymazsak) negatif metafiziki olaylardan yine sizin etrafınıza dua ile örülmüş olan melek çemberi koruyacaktır..
Tibetli bilim adamı işte bunlar yüzünden: Göreceklerinize ve duyacaklarınıza inanmayın diyor..
Bunun haricinde size komik gelecek ama bu böyle:
Blue Beam uydulardan iyonosfere yansıtılan çok güçlü radyo sinyalleridir..
Radyo sinyalini engelleyebilen elinizin altındaki en güçlü şey ise folyodur..
Evet tüm bunlar gerçek..
Ama Ahmet Maranki'nin de dediği gibi bunların öyle bir günde hurraa diye vukuu bulup bulmayacağı belli değil uzuun bir zaman diliminde ağır ağır işleyecek ama Allah'ın düzeni kimse bilemez belki yoğun etkilerde olabilir
Herkes istediğine inanabilir ama benim bulgularım sonucunda olanlar bunlar..
Keyifli forumlar..
Üstte yazdıklarımı özetlemek gerekirse: Doğaüstü doğal olaylar olacak...Amerikada bunu kendi aleyhine çevirmeye çalışacak..(Yeni Dünya Düzeni)Ne yalan söyleyim 21 Aralık tarihinde gezegenler arası etkileşim ile foton kuşağımı ışınımı nedir ondan kaynaklanacak olan bazı şeylerin gerçekleşmesinin mümkün olabileceğini zannediyorum, yani tamamen bilimsel olarak açıklamalar yapılmış (bu konuda değil başka konuda fotonla ilgili) yani çevremde şuan için kız arkadaşıma anlattım hatta burdaki yazının tamamını falan gönderdim sonra kız kardeşime anlattım ama hani bizim insanımız farklı yani olurmu öyle şey diyip geçiyorlar bazen ama yine de hani olmaz ama hani olursa diye önlem almak hazırlıklı olmak lazım, yalnız bu kehanet ile kıyamet kopacak gibişey algılamıyorum, yalnızca gezegenler arası etkileşimden dolayı gerçekleşecek değişimler için önlem almayı kastediyorum ki konu kıyamet olsa gerek bile duymazdım nereye gidersen git nereye saklanırsan saklan ölümden kurtulamazsın, evde kurtulursun ama dışarda yakalanırsın ama ölüm seni istedi mi mutlaka alır hepsi bu... /21 Aralık'ta fotonla ilgili bazı şeylerin olabileceği kanısındayım kısacası !!!
'''''Yani 21 aralıktan itibaren doğanın oyunlarının yanında amerikanında üstün gizli teknolojik projeleri işleme alınacak'''''''
derken burayı anlayamadım ne gibi teknolojik projeler acaba? Neler yapabilirler ki???
'''''Yani 21 aralıktan itibaren doğanın oyunlarının yanında amerikanında üstün gizli teknolojik projeleri işleme alınacak'''''''
derken burayı anlayamadım ne gibi teknolojik projeler acaba? Neler yapabilirler ki???
Yukarıda ve aşağıda yazdım... Tekrar ve dikkatlice oku anlarsın
- - - Eklendi - - -
Başındada yazdım ben araştırmalarım ve edindiğim bilgilerle konusuyorum bişey içmedim..Burada ki arkadaşlar ne içtiyse +1 pls
Bana inan demiyorum zaten.. Araştırmak lazım..
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?