Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
200-300 ytl ye hangi telefon..
Sponsorlu Bağlantılar
YGT44
Üye
Konu Sahibi
200-300 ytl ye hangi telefon..
arakadaşlar 200-300 ytl ye hangi telefonu alabilirm 2.el de olabilir..
bn v3 düşündüm ama siz n dersiniz..
__Midas__
Üye
kardeş 350 e 6630 bulursun +1
fakat ben çıkamam dersen 6600,ngage,mpx200 ve 220 ,v3 bunları tavsiye ederim,..
kardeşim farkındaysan adam konuyu açalı 3 yıl olmuş dikkatli okuyalım
SefaRR
Üye
5130 Xpress musıc tam sana gçre kardeş bi araştır ıstersn
d4wsen
Üye
5220 XpressMusıc - 5300 Musıc - 5310 XpressMusıc ve biraz pahalı ama 5320 XpressMusıc . n:
elive
Emekli Yönetici
Nokia 3120 al, en azından 3g görüntülü konuşma var..
dehset4444
Üye
arkadaşım ben malatyalıyım malatyada 350 tlye 1 tane 2. el n73 al
mhmtozturk
Üye
Alıntı: burak10000göndermiş.>
aga senin istrediğin telefonu tam anlatmadıq ama bence 2. el olarak bencede 6610i tavsiyemdir ark ındedği Gibi
Hem Şeqil Hem tasarım süpper
kardeşim farkındaysan adam konuyu açalı 3 yıl olmuş dikkatli okuyalım