200-300 ytl ye hangi telefon..

Sponsorlu Bağlantılar

YGT44

Üye
    Konu Sahibi
200-300 ytl ye hangi telefon..
arakadaşlar 200-300 ytl ye hangi telefonu alabilirm 2.el de olabilir..
bn v3 düşündüm ama siz n dersiniz..
 


__Midas__

__Midas__

Üye
kardeş 350 e 6630 bulursun +1
fakat ben çıkamam dersen 6600,ngage,mpx200 ve 220 ,v3 bunları tavsiye ederim,..
 

YGT44

Üye
    Konu Sahibi
kardeş 350 e 6630 bulursun +1
fakat ben çıkamam dersen 6600,ngage,mpx200 ve 220 ,v3 bunları tavsiye ederim,..

bunlar ii telefonlar ama bn 2.tel olarak dşünüorm.. symbian lı olmasına gerenk yk... ufak olması önmli brasda şekli ii olsn..
 
DeRMaNTeS

DeRMaNTeS

Üye
ikinci eli ne kadar bilmiyorum ama 7610 = symbian + şekilli ;)
 
__Midas__

__Midas__

Üye
ikinci tel olarak sadece 6610i tavsiye ederim,şekilli ve istediğin fiyat aralığınında altında ,çok hoş bir telefon,...
 

YGT44

Üye
    Konu Sahibi
yk bnları istemiorm.. galiba v3 ü alıcam ama v3i de ii gbi bi tek fiyatı firas yüksek gelio , v3i 400 ytl yi buluor..
 

burak10000

Üye
aga senin istrediğin telefonu tam anlatmadıq ama bence 2. el olarak bencede 6610i tavsiyemdir ark ındedği Gibi
Hem Şeqil Hem tasarım süpper
 
Hakan Koc

Hakan Koc

Üye
aga senin istrediğin telefonu tam anlatmadıq ama bence 2. el olarak bencede 6610i tavsiyemdir ark ındedği Gibi
Hem Şeqil Hem tasarım süpper

kardeşim farkındaysan adam konuyu açalı 3 yıl olmuş dikkatli okuyalım :oke:
 

SefaRR

Üye
5130 Xpress musıc tam sana gçre kardeş bi araştır ıstersn
 
d4wsen

d4wsen

Üye
:megafon: 5220 XpressMusıc - 5300 Musıc - 5310 XpressMusıc ve biraz pahalı ama 5320 XpressMusıc . :coold: :sn: :oke:
 
elive

elive

Emekli Yönetici
Nokia 3120 al, en azından 3g görüntülü konuşma var..
 
dehset4444

dehset4444

Üye
arkadaşım ben malatyalıyım malatyada 350 tlye 1 tane 2. el n73 al
:kop:
 
mhmtozturk

mhmtozturk

Üye
Alıntı: burak10000 göndermiş. >
aga senin istrediğin telefonu tam anlatmadıq ama bence 2. el olarak bencede 6610i tavsiyemdir ark ındedği Gibi
Hem Şeqil Hem tasarım süpper

kardeşim farkındaysan adam konuyu açalı 3 yıl olmuş dikkatli okuyalım :oke:



:D:D:D
 
GrabellA

GrabellA

Üye
3 sene olmuş yav işe bak :D
 
osaka123

osaka123

Üye
dikkat dikkate konunun ömrü dolmuştur mesaj yazmayalım
 

bekar63

Üye
nokia 3310 :ehe
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
3120 classıc al kardeş fiyatı 300 lira
 


Üst Alt