2 saat sonra dreksiyon sinavim var

Sponsorlu Bağlantılar

avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
2 saat sonra dreksiyon sinavim var
Selamlar 2 saate direksyon sinavina girecegim oneriniz diikkat et dediginiz neler var
 


Marco Laren

Marco Laren

Üye
Ne oldu basarili oldunmu
 
  • Beğen
Tepkiler: avast
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
Alicam insallah pazartesi ehliyeti
 
Marco Laren

Marco Laren

Üye
Iyi hayirli olsun ben daha almadim ama iyi surucuyum 18 e gireyim ilk isim ehliyet :)
 
Marco Laren

Marco Laren

Üye
Yinede aldınmı aldın :)
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Nasıl geçti sınav :D
 
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
Nasıl geçti sınav :D
Hallettim :D ilk seferde geçtim ehliyetsiz kullanıyordum zaten o yüzden gitmemiştim kursa derslere formaliteler neler diye merak etmiştim gşrmeden emniyet kemeri ayna koltuk falan ayarladım bişey demediler devam :D
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Hallettim :D ilk seferde geçtim ehliyetsiz kullanıyordum zaten o yüzden gitmemiştim kursa derslere formaliteler neler diye merak etmiştim gşrmeden emniyet kemeri ayna koltuk falan ayarladım bişey demediler devam :D
Islatalım Madem Aldın :D
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
Vay arkadaş martin başında yazıldım kursa beni almadılar :'( çarşamba günü daha anca elektronik yazılı sınava gircem 2 aya da direksiyona girerim herhalde :(
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Vay arkadaş martin başında yazıldım kursa beni almadılar :'( çarşamba günü daha anca elektronik yazılı sınava gircem 2 aya da direksiyona girerim herhalde :(
Ben 18 E Basar Basmaz Almiştim :D Gün Sayıyodum Benide ERken Almadılar :D
 
UpOneTR

UpOneTR

Üye
avast

avast

Üye
    Konu Sahibi
Zorlaşma birşey ifade etmezde ücret kötü oldu bende w sene sallayıp öyle almıştım ehliyeti
 


Üst Alt