Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
2 saat sonra dreksiyon sinavim var
Sponsorlu Bağlantılar
avast
Üye
Konu Sahibi
2 saat sonra dreksiyon sinavim var
Selamlar 2 saate direksyon sinavina girecegim oneriniz diikkat et dediginiz neler var
Marco Laren
Üye
Ne oldu basarili oldunmu
avast
Üye
Konu Sahibi
Alicam insallah pazartesi ehliyeti
Marco Laren
Üye
Iyi hayirli olsun ben daha almadim ama iyi surucuyum 18 e gireyim ilk isim ehliyet
Hallettim ilk seferde geçtim ehliyetsiz kullanıyordum zaten o yüzden gitmemiştim kursa derslere formaliteler neler diye merak etmiştim gşrmeden emniyet kemeri ayna koltuk falan ayarladım bişey demediler devam
Hallettim ilk seferde geçtim ehliyetsiz kullanıyordum zaten o yüzden gitmemiştim kursa derslere formaliteler neler diye merak etmiştim gşrmeden emniyet kemeri ayna koltuk falan ayarladım bişey demediler devam