2.hattıma hangi telefonu alayım yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
3onur5

3onur5

Üye
    Konu Sahibi
2.hattıma hangi telefonu alayım yardım
arkadaşlar 2.hattımı nokia c3 e takıyordum fakat telden memnum kalmayınca sattım şimdiki önerileriniz nedir hem müzik için hemde arama mesajlaşma için bir telefon istiyorum. bütçe 400 civarı şuan sonny ericson w995 e bakıyorum ama sizinde önerilerinizi değerlendirmek isterim teşekkürler

not:dokunmatik istemiyorum. 400 tl altı telefon aldığım için nokia tercihim değildir pekte iyi olmuyor işletim sistemleri
 


3onur5

3onur5

Üye
    Konu Sahibi
yukarı yukarı
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
8520 Blackberry
 

apof1s

Üye
Huawei U8150 IDEOS ekran kucuk ama
 
spartuas

spartuas

Üye
Samsung Galaxy s2 bunu al hayatını yaşa dostum :pro:
 
kenan_dkaya

kenan_dkaya

Üye
hemi nokia istemiyorum diyorsun hemde nokia bölümüne symbian-3 hiç alakasız bir konu ekliyorsun..
 

zenci2323

Üye
Blackberry curve 8520
 
3onur5

3onur5

Üye
    Konu Sahibi
hemi nokia istemiyorum diyorsun hemde nokia bölümüne symbian-3 hiç alakasız bir konu ekliyorsun..

saçma sapan ayar vermeye çalışma arkadaş nokia telefonum zaten var düzgün okusan anlarsın 400 tl altı bir cihaz alacağım için nokia tercihim değil diye belirttim.

illa ki nokia kullanıp 2.hattı başka bir marka telefonda olan arkadaşlar vardır symbian^3 bölümünde olanlar a önersin diye belirttim anlamadıysan vay haline...

arkadaşlar önerilerinizi bekliyorum.
 
Quaresma53

Quaresma53

Üye
bize ne la :S
 
3onur5

3onur5

Üye
    Konu Sahibi
nette araştırdım baya bi en son bass kontrolü olduğu için CREATİVE INSPIRE T3130 2+1 SPEAKER a karar verdim. ama bu fiyat aralığında başka bir öneriniz varsa onlarıda duymak isterim yada bu ürünü kullanan artı ve eksilerini bilen arkadaşlar bir bakın gözünüzü sevim. yarın yada öbürgün almam lazım çünkü hoparlor olmadan pc çok tatsızmış yaw :S


peki arkadaş bundan bizene ne kadar saçmasın yaa sananeyse yorum yapma
 
cardanadam

cardanadam

Üye
burada açılan konuya ancak nokia al denir ama arkadaş istemiyorum demiş konuyu neden buraya açmış peki? cep telefonları genel bölümüne açsaymış ya
 
caphuscha

caphuscha

Üye
arkadaşlar 2.hattımı nokia c3 e takıyordum fakat telden memnum kalmayınca sattım şimdiki önerileriniz nedir hem müzik için hemde arama mesajlaşma için bir telefon istiyorum. bütçe 400 civarı şuan sonny ericson w995 e bakıyorum ama sizinde önerilerinizi değerlendirmek isterim teşekkürler

not:dokunmatik istemiyorum. 400 tl altı telefon aldığım için nokia tercihim değildir pekte iyi olmuyor işletim sistemleri
ikinci telefonu alma kanser yapıyor.
 
aşikar53

aşikar53

Üye
bencede yani
 
WeiLSiDe

WeiLSiDe

Üye
ikinci el 3gs al
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt