Haber 2 bin dolarlık 4K kameradan ilk video

Sponsorlu Bağlantılar

messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Bundan emin olabilirsiniz bir çoğunuzun hatta tamamınıza yakınının Telefonu download edilmiş bir 4K videoyu oynatmayacaktır deneye bilirsiniz takılmalar atlamalar atlamasa bile 10-15 fbs lerle izleyebilirsiniz. Snapdragon800 lü cihazda çok önceden denemiştim 21fbs den yukarı çıkmadı Görüntü kalitesi monitör desteklemediğinden vasat sayılabilir hatta kaliteli bir 1080P videodan ayırt edemezsiniz. :)
G2 ye download edip deneyeceğim bakalım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: boran9999


bLnmz

bLnmz

Üye
2160p nedir arkadaş yahu!
Çok sürmez, yakında cep telefonuna sokacaklar bu 4K olayını. Bakın o zaman nasıl oluyor.
HDMI ile bir televizyona bağlayıp izlerseniz çok daha iyi görüntülere ulaşabilirsiniz :)
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Download etmeden önce indirdiğin standartı 4K ayarla :) 3 Dakkalık bir video boyutu yaklaşık 600-800 Mb arası
G2 nin kendi video oynatıcısı video yu açmadı. önce ses yok hatası verdi daha sonra da video dan çıktı. Pc ise video yu donuk donuk gösterdi.. vay arkadaş teknolojinin hızına yetişemiyoruz. .:)
 
boran9999

boran9999

Üye
G2 nin kendi video oynatıcısı video yu açmadı. önce ses yok hatası verdi daha sonra da video dan çıktı. Pc ise video yu donuk donuk gösterdi.. vay arkadaş teknolojinin hızına yetişemiyoruz. .:)

Oynatması gerekli ben denedim oldu Codex pack yüklemeyi dene belki eksiktir.
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Oynatması gerekli ben denedim oldu Codex pack yüklemeyi dene belki eksiktir.
mix video mu neydi buna benzer bir video oynatıcısı vardı onu indirip deneyeceğim.tamamdır açta. görüntü kalitesine hayran kaldım. ben 4k olarak indirdim. telefona attığım da 4k olarak açıyor değil mi boyutları falan küçültmüyordur inşAllah ?
 
Invoke

Invoke

Üye
mix video mu neydi buna benzer bir video oynatıcısı vardı onu indirip deneyeceğim.tamamdır açta. görüntü kalitesine hayran kaldım. ben 4k olarak indirdim. telefona attığım da 4k olarak açıyor değil mi boyutları falan küçültmüyordur inşAllah ?

Evet. 4K olarak açıyor.
2160p nedir arkadaş yahu!
Çok sürmez, yakında cep telefonuna sokacaklar bu 4K olayını. Bakın o zaman nasıl oluyor.
HDMI ile bir televizyona bağlayıp izlerseniz çok daha iyi görüntülere ulaşabilirsiniz :)

Soktular zaten.
Bundan emin olabilirsiniz bir çoğunuzun hatta tamamınıza yakınının Telefonu download edilmiş bir 4K videoyu oynatmayacaktır deneye bilirsiniz takılmalar atlamalar atlamasa bile 10-15 fbs lerle izleyebilirsiniz. Snapdragon800 lü cihazda çok önceden denemiştim 21fbs den yukarı çıkmadı Görüntü kalitesi monitör desteklemediğinden vasat sayılabilir hatta kaliteli bir 1080P videodan ayırt edemezsiniz. :)

Yani telefonlarımız için 4K bayağı gereksiz. Aynı 2K ekranlar gibi.
1080p neyimize yetmiyor ? :D
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
esmeran3

esmeran3

Üye
O 4K değil işte, youtubeda öyle görünüyor.1020 de çekemiyor. @cyborg78

Youtube niye öylebi hata yapsın ki kardeşim ? 4 k dik çekimde oluyor ama yatay çekim yapıp atınca neden olmuyor ?
 

Benzer Konular



Üst Alt