Haber 2 bin dolarlık 4K kameradan ilk video

Sponsorlu Bağlantılar

esmeran3

esmeran3

Üye
bencede çekemez ki, zaten bu video nun çekildiği kamera 2 000 dolar deniliyor türkiye de 3000 dolardan satılır tahminimce. bu makinayı telefona entegre etmek haylı bir zaman alacak gibi.. imkansız diye birşey yoktur ama bu teknolojinin telefonlara engetre edilmesi hayli bir zaman alacak gözüküyor :) kapladığı boyut ta cabası

Aslında yapılır kardeşim işte merceklerin aynı kalitede olması lazım mercekler aynı kalitede olursa çekebilir sadece;)
1 yada 2 seneye çıkarırlar kardeşim ama teknoloji çok hızlı gelişiyor hiç hayra alamet değil bu :)
 


Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Bence geçmişi az düşünüp şükretmek en iyisi ne günlerden geçtik
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Aslında yapılır kardeşim işte merceklerin aynı kalitede olması lazım mercekler aynı kalitede olursa çekebilir sadece;)
1 yada 2 seneye çıkarırlar kardeşim ama teknoloji çok hızlı gelişiyor hiç hayra alamet değil bu :)
artık bakacağız. Dediğin gibi hiç hayra alamet değil, Daha ülkemiz de HD tam rayına oturmamışken Şimdide 4K Çıktı. :)
Bence geçmişi az düşünüp şükretmek en iyisi ne günlerden geçtik
geçmiş günler hiç unutulur mu. E250 telefonum da VGA çözünürlükte ki kamera ile az mı artistlik tasladım :) fazla değil 5 yıl önce. Şimdi ise 5 megapixel telefon bize itici geliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: esmeran3 ve Nextman
esmeran3

esmeran3

Üye
artık bakacağız. Dediğin gibi hiç hayra alamet değil, Daha ülkemiz de HD tam rayına oturmamışken Şimdide 4K Çıktı. :)
geçmiş günler hiç unutulur mu. E250 telefonum da VGA çözünürlükte ki kamera ile az mı artistlik tasladım :) fazla değil 5 yıl önce. Şimdi ise 5 megapixel telefon bize itici geliyor.


Aynen öyle Benimde e250 im vardı sıfırken almıştım ilk çıktığından ne havalar atmıştık :) ve Ondan sonra nokianın 5 megapixel kameralı telefonu vardı xenon flaş carl zeiss lensli :) Ne havalar atardım ama şimdi öylemi :) o günler daha güzeldi !!!
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Aynen öyle Benimde e250 im vardı sıfırken almıştım ilk çıktığından ne havalar atmıştık :) ve Ondan sonra nokianın 5 megapixel kameralı telefonu vardı xenon flaş carl zeiss lensli :) Ne havalar atardım ama şimdi öylemi :) o günler daha güzeldi !!!
Gelecekte de şimdiki günler için güzeldi diyeceğiz. En önemlisi bulunduğumuz anı güzelleştirmek. Teknoloji gerçekten çok hızlı gelişti. Neye uğradığımızı bile bilemedik :)
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner., alisait07 ve esmeran3
esmeran3

esmeran3

Üye
Gelecekte de şimdiki günler için güzeldi diyeceğiz. En önemlisi bulunduğumuz anı güzelleştirmek. Teknoloji gerçekten çok hızlı gelişti. Neye uğradığımızı bile bilemedik :)

İnanırmısın nokia da telefonu 2 yıl kullandığımı bilirim ama 1.5 sene içerisinde teknoloji yüzünden nokia 603 nokia lumia 720 samsung galaxy s3 samsung galaxy s4 aldım :) Ben bile nasıl aldım şaşırdım
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
İnanırmısın nokia da telefonu 2 yıl kullandığımı bilirim ama 1.5 sene içerisinde teknoloji yüzünden nokia 603 nokia lumia 720 samsung galaxy s3 samsung galaxy s4 aldım :) Ben bile nasıl aldım şaşırdım
İnanırım :) Ben de 2 yıl boyunca Nokia N70 kullandım. Sonra kaldırdım başımı bir baktım ki cep telefonları piyasası karışmış. Nokia kullandığım günler de Nokia markası pazar lideriydi. Daha sonra Samsung Android te Nokiayı alabora etmiş. N70, wildfire s, N8, my touch 4g, Lg g2 derken yakın da iphone 5 geliyor.. Anlayacağın bu rüzgarda kapıldık gittik. Rabbim hayr etsin.

Bir taraftan teknolojiye ayak uydurmak güzel ama, diğer taraftan teknoloji kurbanı olmamız kötü. Resmen paralarımızı telefonlara yatırır olduk..
 
esmeran3

esmeran3

Üye
Kardeşim mesala s3 ün ana kartı yandı 1200 lira gitti :(

Bakalım bende Iphone 6 alacağım ekranı büyük diye :) Ayak uydurmak güzelde kardeşim 5000 liraya yakın para yatırdım 1.5 sene içinde yalan gerek yok :)
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim mesala s3 ün ana kartı yandı 1200 lira gitti :(

Bakalım bende Iphone 6 alacağım ekranı büyük diye :) Ayak uydurmak güzelde kardeşim 5000 liraya yakın para yatırdım 1.5 sene içinde yalan gerek yok :)
Garanti karşılamadı mı peki ana kartı ?

İşte sorun da burada zaten. Teknolojinin esiri, kurbanı olmuşuz. Ona yanarım. 5000 lira az para mı .. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: esmeran3
esmeran3

esmeran3

Üye
Garanti karşılamadı mı peki ana kartı ?

İşte sorun da burada zaten. Teknolojinin esiri, kurbanı olmuşuz. Ona yanarım. 5000 lira az para mı .. :)

Kardeşim telefon yalan oldu ana kart felan benim suçumdu zaten .

Bak şu an birikmiş 6500 lira param var keşke vermeseydim o parayı gider bari araba alırdım :)
 
lolaman

lolaman

Üye
Yakında kamerası 4k çeken telefonlar çıkacak Full HD yalan olacak.
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
lolaman

lolaman

Üye
Vay be teknoloji ne kadar hızlı ilerlemiş o kadar hızlı ilerliyor ki haberim yok yani düşünün :D
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner. ve esmeran3
lolaman

lolaman

Üye
Aslında haberim olmaması doğal telefon Türkiye'de satılmıyor ve sadece o var.Artık tüm telefonlar HD çekiyor.Çoğu Full HD bunların zaten.4K da yaygınlaşır 4-5 seneye.
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
esmeran3

esmeran3

Üye
Aslında haberim olmaması doğal telefon Türkiye'de satılmıyor ve sadece o var.Artık tüm telefonlar HD çekiyor.Çoğu fu ll HD bunların zaten.4K da yaygınlaşır 4-5 seneye.

2 senen içinde Tüm telefonar 4 k çekecek arkadaşlar bu lafımı hatırlayacaksınız :)
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.

Benzer Konular



Üst Alt