esmeran3
Üye
Kasmıyor.
Bilgisayarın videosunu atabilir misin ? 4 k izlerken

Kasmıyor.

Tamam, telefondan izledim.Bilgisayarın videosunu atabilir misin ? 4 k izlerken![]()
Bekle upload edip atıyorum hementelefondan mı izledin ?
Bekle upload edip atıyorum hemen

AllahAllah valla şaşırdım benim leptop asus i3 işlemcili hd7000 ekran kartlı ve kasmıyor sizin ki daha mı düşük anlamadım kimonitör 4k desteklemiyor heralde yeşil ekran veriyor![]()
Tamam bekliyorum kardeşim![]()
leptopunun özellikleri imzanda ki ile aynı mı aynıysa kasmaması gerekiyor4k video izledim 10 larca ama arkadaşlar bu kamerada bi iş var bilgisayar ilk defa izlerken kastışu anda düzeldi
Allaha şükür kasmalar baya azaldı
ekran kartı %100 çalışıyor ya 4 k izlerken
![]()
telefonun android uyluması 4K yı destekliyor mu ?Yamuk olmuş![]()
Bilmem HD yazıyor sadece.leptopunun özellikleri imzanda ki ile aynı mı aynıysa kasmaması gerekiyor
telefonun android uyluması 4K yı destekliyor mu ?
Benim bildiğim desteklemiyor..Bilmem HD yazıyor sadece.
tamam hd yazdığına göre sadece hd gösteriyor 4K destekleseydi HD yerirne 4K yazardıBilmem HD yazıyor sadece.
Olabilir de olmayabilir deBenim bildiğim desteklemiyor..
tamam hd yazdığına göre sadece hd gösteriyor 4K destekleseydi HD yerirne 4K yazardı

leptopunun özellikleri imzanda ki ile aynı mı aynıysa kasmaması gerekiyor
telefonun android uyluması 4K yı destekliyor mu ?
Benim bildiğim desteklemiyor..
tamam hd yazdığına göre sadece hd gösteriyor 4K destekleseydi HD yerirne 4K yazardı

bu donanım ile kassaydı zaten şaşırırdımimzadaki ile aynı kasmıyor kasmasının nedeni ise teyzeoğlu bataryayı takmış güç tasarruf moduna almış
Kardeşim benimkide böyle yazıyor s4 sadece 1080 p izliyoruz biz 4 k izleyebilen telefon yok daha![]()

Güzel görüntüler simplex Cam merceğinden çekim yapılsa bu kadar renk kalitesi olur.


bu donanım ile kassaydı zaten şaşırırdım![]()
Sadece tam performans çalışıyor 4 k çok güzel birşey de ttnet bile zorlanıyor 
zorlanmayı bırak video yu açtığım da dakika da bir saniye ilerliyor ancak .Abi video yu fu ll izledim çok canlı çekmişler ya
Keşke bizede gelsede incelesek
Ama kardeşim güç tasarruf modunda kasıyorSadece tam performans çalışıyor 4 k çok güzel birşey de ttnet bile zorlanıyor
![]()
izleyemedim bir türlü videoyu..
Lg G2 Pro telefon için sanırım 4K çekebilecek demişlerdi de gerçeği yansıtıyor mu bu haber bilemem , eğer öyleyse hafızasının en az 64gb olması gerekiyor oda en az.zorlanmayı bırak video yu açtığım da dakika da bir saniye ilerliyor ancak .izleyemedim bir türlü videoyu..
zorlanmayı bırak video yu açtığım da dakika da bir saniye ilerliyor ancak .izleyemedim bir türlü videoyu..
Lg G2 Pro telefon için sanırım 4K çekebilecek demişlerdi de gerçeği yansıtıyor mu bu haber bilemem , eğer öyleyse hafızasının en az 64gb olması gerekiyor oda en az.
1 gb 1 dk video eder
hiç bir telefon 4 k video yu bu video gibi çekemez
Kim ne dersen desin 
bencede çekemez ki, zaten bu video nun çekildiği kamera 2 000 dolar deniliyor türkiye de 3000 dolardan satılır tahminimce. bu makinayı telefona entegre etmek haylı bir zaman alacak gibi.. imkansız diye birşey yoktur ama bu teknolojinin telefonlara engetre edilmesi hayli bir zaman alacak gözüküyorKardeşim fu ll hd bir video bile 1 dk 250 mb dan fazla 4 k da bunu 4 katı olduğuna göre1 gb 1 dk video eder
hiç bir telefon 4 k video yu bu video gibi çekemez
Kim ne dersen desin
![]()
kapladığı boyut ta cabası
