161.000 Kişi Turkcell'e Geçti

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
paradox1026

paradox1026

Üye
    Konu Sahibi
161.000 Kişi Turkcell'e Geçti


Numara taşınabilirliği uygulamasına 20 günde 230 bin abone başvurdu. 9 Kasım 2008'de başlayan projeden kazançlı çıkan GSM şirketi ise...Tam 161.000 aboneyle Turkcell Oldu.




Numara taşınabilirliği uygulamasına 20 günde 230 bin abone başvurdu. 9 Kasım 2008'de başlayan projeden kazançlı çıkan GSM şirketi ise Turkcell oldu. Numara değiştirmeden operatörler arasında geçiş imkanından yararlananların yüzde 70'e yakını Turkcell'e geçmeyi tercih etti. Dünyadaki uygulamaların tersine Türkiye'de hakim operatörün tercih edilmesi Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım'ın da dikkatini çekmişti. Yıldırım, "Bunun üzerinde de inceleme yapılması lazım. Niye insanlar oraya gidiyor. Herhalde bir cazibe var." açıklaması yapmıştı.
Şirketler Üçüncü Nesil mobil haberleşme sistemi (3 G) ihalesine yoğunlaşırken, 65 milyon aboneyi ilgilendiren bir başka yenilik numara taşınabilirliği uygulamasının üzerinden 20 gün geçti. Reklamlarla başlayan rekabet üç operatörü yeni kampanyalar yapmaya zorlardı. Vodafone 1 YTL'ye limitsiz konuşma imkanı tanırken, Turkcell abonelerine haftada iki gün bedava konuşturma paketi sundu. Avea ise kurumsal, öğrenci ve faturalı hatlarda büyük indirimler yaptı. Rakip operatörden müşteri kapmak için yapılan kampanyalar üzerine daha ilk gün 37 bin abone numara taşıma müracaatında bulundu. Telekomünikasyon Kurumu (TK) yetkililerinden alınan bilgiye göre, geçtiğimiz hafta 145 bine çıkan taşınma başvurusu 29 Kasım itibariyle 230 bine yükseldi.
TK ve üç GSM şirketi 2,5 milyon abonenin yer değiştirmesinin beklendiği operatörler arası geçişte taşıma sürelerini kısalttı. Talepleri değerlendirerek 6 gün içinde sonuçlandırması öngörülürken bu süre 1 güne kadar indi.
30.KASIM 2008 Tarihli Haberidir.

--------------- Ekleme ---------------

Turkcell'i Tebrik Ediyorum...
 


tksharmely

tksharmely

Emekli Yönetici
" Yıldırım, "Bunun üzerinde de inceleme yapılması lazım. Niye insanlar oraya gidiyor. Herhalde bir cazibe var." açıklaması yapmıştı."

Bu kadar indirimi yapan, cazip kampanyalar sunan bir operatör neden tercih edilmesin sayın bakanım?

"Vodafone 1 YTL'ye limitsiz konuşma imkanı tanırken" Evet çok cazip bir kampanya :) Vodafone günlük 1 YTL'ye her gün konuşturuyor. Turkcell ise haftada 2 gün Bedava konuşturuyor. Bir de reklamlarda Vodafone 2 gün değil her gün bedava konuşun diyor. :)

Paylaşım için teşekkürler ;) Gerçekleri görmek her zaman çok güzel :)
 
piri.reis

piri.reis

Üye
teşekkürler
 
orgeneral2203

orgeneral2203

Üye
e artık müşterilerine de biraz kıyak geçerler dicem ama turkcell gibi bi markadan bunu beklemek çok zor.
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Turkcell kaptırdı gidiyor.
 
anilakarsu93

anilakarsu93

Üye
helal olsn turkcelle :D:D
 
piri.reis

piri.reis

Üye
2 vodafone 1 avea numaramı turkcele taşıdım.
 
tksharmely

tksharmely

Emekli Yönetici
Bir arkadaş da 10 Avea hattını Turkcell'e taşıdı :)
 
paradox1026

paradox1026

Üye
    Konu Sahibi
ben'de Geçtim Turkcell'e
 
tksharmely

tksharmely

Emekli Yönetici
:) O zaman hemen bedava kontör kazanmaya başlayabilirsiniz siz de :)
Eti'den başlayabilirsiniz :)
 
Mayk29

Mayk29

Üye
Türkiyede en iyi hizmet veren operatör türksel

ben vodafone liyim ama turkcell cok kaliteli gercekten
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
aylık 100 kontore 10 dakikası 1 kontor 30 kontore 3000 yada 300 sms günlük 1 mms den sonrası 1000 tane bedava.arada bir özel kampanyalar herkez haklı tabiki Turkcell e geçer ;) başka kimin neyi var?
 
tksharmely

tksharmely

Emekli Yönetici
MMS Kampanyası 24 Kasım'da sona ermiştir!
 
POWER

POWER

Üye
Neden hiç şaşırmadım acaba? :)
8 yıldır Turkcell hep turkcell daima turkcell :)
 
piri.reis

piri.reis

Üye
turkcell ve ben.
bizi kimse ayıramaz.
 
tksharmely

tksharmely

Emekli Yönetici
Aynen ben de :) turkcell + tksharmely :)
 
tufanaksoy

tufanaksoy

Üye
sevgili arkadaşlar.turkcell e geçenlerin çoğu kampanyacı,konuşma alışkanlığı olmayıp şebekeyi meşgul eden aboneler....kampanya bitince ne olacak
 
piri.reis

piri.reis

Üye
sevgili arkadaşlar.turkcell e geçenlerin çoğu kampanyacı,konuşma alışkanlığı olmayıp şebekeyi meşgul eden aboneler....kampanya bitince ne olacak

kendimize yeni kampanyalar bulacağız
 
tksharmely

tksharmely

Emekli Yönetici
sevgili arkadaşlar.turkcell e geçenlerin çoğu kampanyacı,konuşma alışkanlığı olmayıp şebekeyi meşgul eden aboneler....kampanya bitince ne olacak

Yeni güzel kampanya yapan operatölere geçeceğiz ;)
 
ysr86

ysr86

Üye
vadofonun 2 gün değil hergün bedava dediği reklam yalan üzerine kurulduğu için kaldırılması lazım ne bedavası haftalık 7 ytl ödüyosun 2 haftada 14 ytl ben 2 haftada 100 kontör harcıyodum(17 ytl) buda 120 dk+ grup içi 1000 dk= 1200 dk a neyime yetmiyo.. üstelik laf attığı 2 gün bedava kampanyası gerçekten bedava.. dolandırıcı falan ama en iyi hizmet herzaman turkcell de
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt