16 Megabit interneti bırakıp Uydunet e geçmek

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mau5Trap

Mau5Trap

Üye
    Konu Sahibi
16 Megabit interneti bırakıp Uydunet e geçmek
Evet,1 hafta önce hayatımın en büyük yanlışlarından birini yaparak 16 megabit interneti bırakıp uydunet e geçtim.Fizyden 3 dk lik parça açıyorum 7-10 dk arası yüklüyor.
Maseratiden inip kardeşimin 3 tekerlekli bisikletine biner gibi oldum.:vur
 


Silinen Üye 1703541

Silinen Üye 1703541

Kapalı Hesap
gerçekten kötü olmuş geçmiş olsun
 

Kedi Yavrusu

Üye
tamam ttnet adsl kötüdür ama ttnet adsl2 plus çok çok iyidir hem hızlı hem hesaplı hem de kesilme olmaz. 16mbit de adsl2 plus üzerinden geliyor ve hiç bırakılır mı yaw ne yaptın sen?
 
__xXx__

__xXx__

Üye
baba sen maseratiden inip 3 tekerlekli bisiklete değil f16 dan inip fiat bis e binmişsin
 
anılbaran

anılbaran

Üye
:ağlarım:
 
Mau5Trap

Mau5Trap

Üye
    Konu Sahibi
Valla ben mi internete giriyorum , internet mi bana giriyor bilmiyorum :hmmm
 
Uruloki

Uruloki

Üye
Ah böyle yanlış yapılır mı
 
By_GaBLiN

By_GaBLiN

Üye
:( :(
 
Mau5Trap

Mau5Trap

Üye
    Konu Sahibi
Neyse biraz hızlandı :ehe
 
phasan

phasan

Üye
bence en ıyısıl super onlıne fıber optık
 
brk38

brk38

Üye
benim ki 8 mb/s ye kadar ama :ehe:
 
phasan

phasan

Üye
vodafon ınternet bıle bundan daha hızlı
 
Mau5Trap

Mau5Trap

Üye
    Konu Sahibi
ben eskiden yan komşunun internetini kullanıyordum speedtest.net den test ettiğimde download hızına 6.70 mbit diyordu.Yan komşu dediğim 8 inci katta ben 2 ci kattayım.
 
phasan

phasan

Üye
en hızlısı üper online
 
'Patron

'Patron

Üye
neden boyle yaptin
 
Dampierre

Dampierre

Üye
supersonic uçuş yapan uçaktan inip yaya gitmeye başlamışsın.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt