Telefon Tavsiyesi 1400 tl Telefon tavsiyesi

uyakan45

uyakan45

Üye
    Konu Sahibi
abilerim ablalarım daha önce bu tür konular açılmış biliyorum ancak cevabımı bulamadığım için açtım bu konuyu.

Maximum bütçe 1400 TL LG G4 ün kamera ve görüntüsü cezbediyo ancak şikayet eden dolu. Samsung J7 de aklımdan geçmiyo değil.
 
byAndroid

byAndroid

Üye
İnternetten mi alacaksın, yoksa telefoncu yada mağaza mı
 
furyzer0

furyzer0

Üye
Bu saatten sonra hala g4 almayı düşünüyorsan buraya bir bakmanı tavsiye ederim.


Sent from Mtalk using Lumia950[emoji769]
 
turkishield

turkishield

Üye
telefon önermicem ama bir tavsiyede bulunayım. youtubede webteknonun telefonların sağlamlık testleri var almadan önce istediğin telefonları bi incele derim. bide telefonda sıfıra para verilmez. bir yıl ömürleri var ertesi yıl değerleri kalmıyor zaten. 1000 liraya 32 gb g2 almıştım iki yaz önce şuan 500e gidiyor telefon. velhasıl kelam aç sahibindeni garantili temiz kutusu faturası duran uygun bir şey al korkmadan. kargo falan da hiç girme o işlere sadece elden teslim al.
 
  • Beğen
Tepkiler: Esendağlı
Esendağlı

Esendağlı

Üye
telefon önermicem ama bir tavsiyede bulunayım. youtubede webteknonun telefonların sağlamlık testleri var almadan önce istediğin telefonları bi incele derim. bide telefonda sıfıra para verilmez. bir yıl ömürleri var ertesi yıl değerleri kalmıyor zaten. 1000 liraya 32 gb g2 almıştım iki yaz önce şuan 500e gidiyor telefon. velhasıl kelam aç sahibindeni garantili temiz kutusu faturası duran uygun bir şey al korkmadan. kargo falan da hiç girme o işlere sadece elden teslim al.
Çok güzel ve yerinde bir oneri.
 
uyakan45

uyakan45

Üye
    Konu Sahibi
İnternetten mi alacaksın, yoksa telefoncu yada mağaza mı
hocam telefoncudan alıcam gibi ama mağazada olabilir
Bu saatten sonra hala g4 almayı düşünüyorsan buraya bir bakmanı tavsiye ederim.


Sent from Mtalk using Lumia950[emoji769]
g4 ten nefret edicem en sonunda :)
telefon önermicem ama bir tavsiyede bulunayım. youtubede webteknonun telefonların sağlamlık testleri var almadan önce istediğin telefonları bi incele derim. bide telefonda sıfıra para verilmez. bir yıl ömürleri var ertesi yıl değerleri kalmıyor zaten. 1000 liraya 32 gb g2 almıştım iki yaz önce şuan 500e gidiyor telefon. velhasıl kelam aç sahibindeni garantili temiz kutusu faturası duran uygun bir şey al korkmadan. kargo falan da hiç girme o işlere sadece elden teslim al.
çok haklısın ancak taksitle alabilirim peşin alamam
 

uto123

Üye
Samsung J7
 
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
Xperia Z5 Compact
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Honor 7,
 
SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
m5 öneririm j7 sakın alma çok yavaş bir telefon
 
lazye

lazye

Üye
Zenfone 2;m5;z5 compact diyorum bende
 
SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
veya mi5 alabilirsin diğer markaların amiralleri ile yarışır o fiyata
 
uyakan45

uyakan45

Üye
    Konu Sahibi
diğerlerine göre pek kullanılmayan markalara karşı bi negatifligim var .
 
furyzer0

furyzer0

Üye
diğerlerine göre pek kullanılmayan markalara karşı bi negatifligim var .
O zaman biye tavsiye istiyorsun ki bilinen markaların modelleri zaten biliniyor :D

Sent from Mtalk using Lumia950[emoji769]
 
uyakan45

uyakan45

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: furyzer0
GreaTH

GreaTH

Üye
Lg g4 al Derim Ben Aldim Gayet iyi. bir sorunda cikarmadi hic. onceden anakart sorunu Vardi Simdi Yeni serilerde O sorun Kalkti
 
KomiserMemoli_12

KomiserMemoli_12

Üye
m5 öneririm j7 sakın alma çok yavaş bir telefon
Mart ayından beri J7 kullanıyorum, son derece hızlı ve güzel bir telefon ben yavaşlığını görmedim? Bütün sağlam oyunları da gayet güzel bir şekilde çalıştırıyor. Şu anda Android 6 var 7 de gelecek J7'ye. Aldığımdan beri tek bir sorunla ve problemle de karşılaşmadım. Sıfır alacaksan J7'yi tavsiye ederim. Gayet hızlı ve güzel bir telefon.
 
uyakan45

uyakan45

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: SoulsEagle
SoulsEagle

SoulsEagle

Üye
Mart ayından beri J7 kullanıyorum, son derece hızlı ve güzel bir telefon ben yavaşlığını görmedim? Bütün sağlam oyunları da gayet güzel bir şekilde çalıştırıyor. Şu anda Android 6 var 7 de gelecek J7'ye. Aldığımdan beri tek bir sorunla ve problemle de karşılaşmadım. Sıfır alacaksan J7'yi tavsiye ederim. Gayet hızlı ve güzel bir telefon.
1.5 gb ram ve touchwiz arayuzu ile o telefona android 7 kolay kolay gelmez ki gelse bile android 9 hazirlaniyor olur
Su anda size guzel geliyor olabilir ama o cihazin o boyut ekran ve ppi ile kaliteli bir ekranla karsilastirisaniz kalite farkini rahat anlarsiniz ki samsung bir telefon icin 1.5gb ram olum demek yakinda o teller nasil siser anlatilamaz
Ki islemcisi son nesil olan mi5 onermisim ben su anda onun islemcisi s7 lerde kullaniliyor
Not:j7 nin islemciye laf yok o iyi bisey diyemem kamera konusunu filan da bilmiyorum
 

Benzer Konular

Cevap
21
Görüntüleme
977
-Andromeda-
Cevap
4
Görüntüleme
302
Aytaç-01
Cevap
34
Görüntüleme
2K
furyzer0




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt