İyi bir telefondur fakat sağlamlık konusunda ve pil ömrü konusunda sıkıntılı gibi. Eğer g3 alacaksan z2 daha iyi olur kardeşim. Tabi bu lg g3 kötü demek değil yanlış anlamayın lütfen.Lg g3 nasıldır peki arkadaslar
Tavsiye etmiyorum ben belki 3gb ram lisi. 2 gb ram olan çöpLg g3 nasıldır peki arkadaslar
Kardeşim xperia z bile android 5.0 alıyorXperialarin sürekli yenisi çıkıyor z serisini takip edemez oldum android 5.0 var mi z2 de g3e gelmiş
z2 bana göre 6.0 hatta 7.0 bile görebilir
Zenfone 2 mi zenfone 6 mı?Bekleyebilirsen Zenfone 2 derim ama bekleyemeyeceksen Sony Z2 alabilirsin.
Kardeşim g3 hangi konuda iyi acaba o videoda bunları da diyor mu? Sadece 4k ekranı var iyi olan geri kalan tüm özelliklerde z2 daha iyidir. Pil süresi dersen z2, dayanıklılık dersen z2 eee kamera ve su geçirmezlik özelliğini demeye gerek bile yok. 4k ekranı var ya da yok ne fark eder ki tam tersi pil dayanmıyor o ekrana. Tersini düşünen var mı acaba?İnternette bi kaç video izledim ama hep g3 daha iyi diyorlar sizce neden z2 daha iyi
