Telefon Tavsiyesi 1400 liraya kadar telefon önerisi

Sponsorlu Bağlantılar

tapatalk

tapatalk

Üye
    Konu Sahibi
1400 liraya kadar telefon önerisi
Arkadaşlar 1400tl ye kadar telefon önerilerinizi bekliyorum gerek batarya, performans ve güncelleme yönünden en doğruyu seçmeme yardımcı olursanız sevinirim. Marka farketmez ama android olsun ayfona para yetmiyor:agla2:
 


byAndroid

byAndroid

Üye
Z2, meizu mx4
 
  • Beğen
Tepkiler: tapatalk
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
X-Peria Z2 Olabilir
 
  • Beğen
Tepkiler: tapatalk
key43

key43

Üye
Z2 tavsiye ederim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: tapatalk
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
İphone almaya ne gerek var kardeşim çoğu yönden iphone dan daha iyi olan Sony Xperia Z2 varken :D
 
  • Beğen
Tepkiler: tapatalk
tapatalk

tapatalk

Üye
    Konu Sahibi
Lg g3 nasıldır peki arkadaslar
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Lg g3 nasıldır peki arkadaslar
İyi bir telefondur fakat sağlamlık konusunda ve pil ömrü konusunda sıkıntılı gibi. Eğer g3 alacaksan z2 daha iyi olur kardeşim. Tabi bu lg g3 kötü demek değil yanlış anlamayın lütfen.
 
  • Beğen
Tepkiler: tapatalk
tapatalk

tapatalk

Üye
    Konu Sahibi
Xperialarin sürekli yenisi çıkıyor z serisini takip edemez oldum android 5.0 var mi z2 de g3e gelmiş
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Xperialarin sürekli yenisi çıkıyor z serisini takip edemez oldum android 5.0 var mi z2 de g3e gelmiş
Kardeşim xperia z bile android 5.0 alıyor :D z2 bana göre 6.0 hatta 7.0 bile görebilir :D :D
 
0MG90

0MG90

Üye
G3 alınmaz onun yerine Z2 al
 
tapatalk

tapatalk

Üye
    Konu Sahibi
Ayan TE="@@DiAbLo@@, post: 7509438, member: 125349"]Kardeşim xperia z bile android 5.0 alıyor :D z2 bana göre 6.0 hatta 7.0 bile görebilir :D :D [/QUOTE]
Suan aldı mi peki kardeşim var mi cihazda 5.0
 
0MG90

0MG90

Üye
Gelmedi bu ay gelecek
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Bu ay sonuna kadar gelecek kardeşim hayırlısıyla
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Lolipopu çok büyütme geç gelmesi daha iyi Şuan lık büyük eksikleri var kitkat iyidir şuanda
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Bekleyebilirsen Zenfone 2 derim ama bekleyemeyeceksen Sony Z2 alabilirsin.
 
tapatalk

tapatalk

Üye
    Konu Sahibi
İnternette bi kaç video izledim ama hep g3 daha iyi diyorlar sizce neden z2 daha iyi
 
98farom98

98farom98

Üye
Kardeşim Z2 al keyfine bak derim hiç bir sorun olmaz yarı yolda bırakmaz :) :oke:
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
İnternette bi kaç video izledim ama hep g3 daha iyi diyorlar sizce neden z2 daha iyi
Kardeşim g3 hangi konuda iyi acaba o videoda bunları da diyor mu? Sadece 4k ekranı var iyi olan geri kalan tüm özelliklerde z2 daha iyidir. Pil süresi dersen z2, dayanıklılık dersen z2 eee kamera ve su geçirmezlik özelliğini demeye gerek bile yok. 4k ekranı var ya da yok ne fark eder ki tam tersi pil dayanmıyor o ekrana. Tersini düşünen var mı acaba?
 


Üst Alt