Telefon Tavsiyesi 1100 Liraya hangi telefon

Sponsorlu Bağlantılar

0MG90

0MG90

Üye
G2 ama biraz daha ekleyebilirsen Z1Compact ve Nexus5 var.
 


furkankaya559758

Üye
Kesinlikle LG G2 al. 2.000 TL'lik telefonlarla neredeyse aynı düzeyde. Mükemmel bir telefon.
 
GuiTaRisT111

GuiTaRisT111

Üye
G2 kullanıyorum düşünmeden tavsiye ederim. Düşünsem yine ederim. Sormak istediğin soru varsa buyur.
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
lovezenit

lovezenit

Üye
    Konu Sahibi
biraz geç oldu ama s4 te karar kıldık, gayette memnunuz. Tavsiyeleriniz ve yardımlarınız için teşekkür ederim.
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Buyuk hata yapmissin hele minisiyse cok daha buyuk.
Hayirli gunlerde kullan.
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
wpfurkan

wpfurkan

Üye
Samsung he? Allah sabır versin hele bir sorun çıkarsa cihazda o zaman görürsünüz samsungun "büyüklüğünü" :). Servis 0 da 0 ve yazılım zaten ne olduğu belli değil.
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
lovezenit

lovezenit

Üye
    Konu Sahibi
Yok mini değil, bir ay gibi bir süre oldu gayet memnunuz, hayırlı olsun diyelim :)
 
NEXUS

NEXUS

Üye
Allah size o touchwizden sabır versin. :)
Hayırlı olsun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
0MG90

0MG90

Üye
Ben S4 minide kasma görmedim
Hayırlı olsun
 

MaxipmaN

Üye
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N ve .NeXuS.
caps6

caps6

Üye
s4 fiyatları ucuzlamıştı uygun fiyata aldıysan iyi yapmışsın
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
biraz geç oldu ama s4 te karar kıldık, gayette memnunuz. Tavsiyeleriniz ve yardımlarınız için teşekkür ederim.
Hayırlı olsun öncelikle. S4 pişman etmez hele ki android L yi alacağıda kesin :)
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
aynen öyle kart kampanyalarıyla 900-950 liraya kadar almışlar:D bu kadar düşeceğini beklemiyordum
S3 ten daha yavaş düştü. S3 birden 1300 lere inmişti. Note 3 te yavaş yavaş iniyor 1 yıl oldu 150 tl düştü. :(
 
caps6

caps6

Üye
S3 ten daha yavaş düştü. S3 birden 1300 lere inmişti. Note 3 te yavaş yavaş iniyor 1 yıl oldu 150 tl düştü. :(
evet note 3 öyle hatta note 3 düşük modeli note 3 neo var onu bekledim fiyatı düşer diye pek fazla düşüş olmadı
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
Discovery elite
 
enes-1907

enes-1907

Üye
Kardeşim 350 TL daha para ekleyebilirsen al sana xperia z2 1439 TL
 


Üst Alt