Yardım 1000 - 1.500TL arası laptop

Sponsorlu Bağlantılar

cebimci

Üye
    Konu Sahibi
Dedim ya sana internetten windows 8 dvdsi edinebilirsin istersen link atarım indirip flaş diske yazdırır formatını kendin atarsın
o zaman da sahte yazılım olmuycak mı yani hani pc yi açınca sahte yazılım kullanıyorsunuz uyarısı veriyor ya
 


Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
baya uzun ve karışık işe benziyor
Hayır hiç de değil. Uğraşmak istemiyorsan gidip mağazadan alacaksın mecbur. Ya da format atmayı bilen bir arkadaşına yazılım yükletirsin
 
KinG CrazY

KinG CrazY

Üye
bence hiç sahte windows ile uğraşma çok güzel bir laptop alacaksın ama işletim sistemin yavaş olacak ve bu yüzden laptop çok yavaş gibi gözükecek ben windows 8 ile almıştım laptopumu ücretsiz windows 8.1 e güncelledim şu anda windows 8 ile 8.1 arasında çok fiyat farkı var bence orjinal al
 

cebimci

Üye
    Konu Sahibi
evet en iyisi orjinal almak. Yardımlarınız için de sağolunBayi ye sordum 4GB Ram, ekran kartı 2GB , harddisk 500GB olan asus pc 1.650 dedi. Sanırım pcdepo dan almak daha mantıklı. İki pc arasında kaldım sizde şunu mu almalıyım yoksa 200tl fazla verip bunu mu almalıyım?
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
2.sinin ekran kartı birazcık daha iyi lakin 200 daha fazla vermeye değmez.
 
KinG CrazY

KinG CrazY

Üye
evet en iyisi orjinal almak. Yardımlarınız için de sağolunBayi ye sordum 4GB Ram, ekran kartı 2GB , harddisk 500GB olan asus pc 1.650 dedi. Sanırım pcdepo dan almak daha mantıklı. İki pc arasında kaldım sizde şunu mu almalıyım yoksa 200tl fazla verip bunu mu almalıyım?

kesinlikle 2.sini alman gerek çünkü 840m yeni bir seri diğer ekran kartına göre çok çok iyi performans verir
 

cebimci

Üye
    Konu Sahibi
almalı mıyım yoksa almamalı mıyım ?
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
alırsan daha iyi kendin bilirsin
 

cebimci

Üye
    Konu Sahibi
acaba fredosa bayilerde win8 yüklettirmek ne kadara malolur?
 
ByKatre

ByKatre

Üye
acaba fredosa bayilerde win8 yüklettirmek ne kadara malolur?
20 lira ama buradan biz tarif edelim çok basit kardeş ya ben her gün format atıyordum bilgisayara bir zamanlar ;) bu arada bende laptop almayı düşünüyorum pcdepo da taksit imkânı var mi nasıl ödeme yapılır bilmiyorum :)zaten w8 çoğu driver destekliyor benim bilgisayarda hepsini yüklüyor ;)bi tane masaüstü var taka
 

cebimci

Üye
    Konu Sahibi
20 lira ama buradan biz tarif edelim çok basit kardeş ya ben her gün format atıyordum bilgisayara bir zamanlar ;) bu arada bende laptop almayı düşünüyorum pcdepo da taksit imkânı var mi nasıl ödeme yapılır bilmiyorum :)zaten w8 çoğu driver destekliyor benim bilgisayarda hepsini yüklüyor ;)bi tane masaüstü var taka
taksit var evet . istersenden kargo gelince elden de peşin para verilebiliyor
 


Üst Alt