Yardım 1000 - 1.500TL arası laptop

Sponsorlu Bağlantılar

KinG CrazY

KinG CrazY

Üye
driver cd si falan yok pc nin içinde geliyor

GERÇEKTEN BATARYASI ÇIKARILAN BİR MODEL AL ÇÜNKÜ BENİM LAPTOPUM İLK ZAMANLARDA ŞAJI FULL İKEN İNTERNETTE GEZİYORDUM ŞARJI EN FAZLA 1.5 SAAT GİDİYORDU ŞİMDİ 30 DK YI GEÇMİYOR İNTERNETTE BAKTIM BATARYAYI EN İYİ KULLANMA YOLLARINA ÖYLE KULLANDIM düşün laptopun şarjı %100 dolu bi internete giriyosun 20-30 dk ya bitiyor bence lenovo alma alırsın iyi kullanırsın ama 5-6 ay sonra bilgisayar sorun çıkarmaya başlıyor geçen gün laptopun dış kasasına baktım oyuncak plastiği gibi ama içi alüminyum

Ben sana diyorum lenovo alma benden bu kadar gerisi sana kalmışbirde freedos alma çünkü eğer freedos alıp sahte windows kullanırsan laptopun yanında gelen programlar çalışmıyor örneğin performans ayarı gibi kamera programı gibiDetaya inmek gerekirse başka bir sitede z500 kullanıcı kulubünde herkeste aynı sorun var örneğin laptopun kapağını kapatıyorsun ya o alt kısım ve üst kapak arasında tırnak girecek kadar kabarıklık oluyor Lenovo alma durmadan wifi kopuyor bir daha bağlanıyorsun wifi ye bazende wifi ye hiç bağlanmıyor bir sürü laptopda sorun var
 


Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
driver cd si falan yok pc nin içinde geliyor

GERÇEKTEN BATARYASI ÇIKARILAN BİR MODEL AL ÇÜNKÜ BENİM LAPTOPUM İLK ZAMANLARDA ŞAJI fu ll İKEN İNTERNETTE GEZİYORDUM ŞARJI EN FAZLA 1.5 SAAT GİDİYORDU ŞİMDİ 30 DK YI GEÇMİYOR İNTERNETTE BAKTIM BATARYAYI EN İYİ KULLANMA YOLLARINA ÖYLE KULLANDIM düşün laptopun şarjı %100 dolu bi internete giriyosun 20-30 dk ya bitiyor bence lenovo alma alırsın iyi kullanırsın ama 5-6 ay sonra bilgisayar sorun çıkarmaya başlıyor geçen gün laptopun dış kasasına baktım oyuncak plastiği gibi ama içi alüminyum

Ben sana diyorum lenovo alma benden bu kadar gerisi sana kalmışbirde freedos alma çünkü eğer freedos alıp sahte windows kullanırsan laptopun yanında gelen programlar çalışmıyor örneğin performans ayarı gibi kamera programı gibiDetaya inmek gerekirse başka bir sitede z500 kullanıcı kulubünde herkeste aynı sorun var örneğin laptopun kapağını kapatıyorsun ya o alt kısım ve üst kapak arasında tırnak girecek kadar kabarıklık oluyor Lenovo alma durmadan wifi kopuyor bir daha bağlanıyorsun wifi ye bazende wifi ye hiç bağlanmıyor bir sürü laptopda sorun var
Yaw he he
 

cebimci

Üye
    Konu Sahibi
driver cd si falan yok pc nin içinde geliyor

GERÇEKTEN BATARYASI ÇIKARILAN BİR MODEL AL ÇÜNKÜ BENİM LAPTOPUM İLK ZAMANLARDA ŞAJI fu ll İKEN İNTERNETTE GEZİYORDUM ŞARJI EN FAZLA 1.5 SAAT GİDİYORDU ŞİMDİ 30 DK YI GEÇMİYOR İNTERNETTE BAKTIM BATARYAYI EN İYİ KULLANMA YOLLARINA ÖYLE KULLANDIM düşün laptopun şarjı %100 dolu bi internete giriyosun 20-30 dk ya bitiyor bence lenovo alma alırsın iyi kullanırsın ama 5-6 ay sonra bilgisayar sorun çıkarmaya başlıyor geçen gün laptopun dış kasasına baktım oyuncak plastiği gibi ama içi alüminyum

Ben sana diyorum lenovo alma benden bu kadar gerisi sana kalmışbirde freedos alma çünkü eğer freedos alıp sahte windows kullanırsan laptopun yanında gelen programlar çalışmıyor örneğin performans ayarı gibi kamera programı gibiDetaya inmek gerekirse başka bir sitede z500 kullanıcı kulubünde herkeste aynı sorun var örneğin laptopun kapağını kapatıyorsun ya o alt kısım ve üst kapak arasında tırnak girecek kadar kabarıklık oluyor Lenovo alma durmadan wifi kopuyor bir daha bağlanıyorsun wifi ye bazende wifi ye hiç bağlanmıyor bir sürü laptopda sorun var
Yorumunuz için teşekkür ederim. En iyi seçenek gidip bayi den Asus almak gibi görünüyor 300Tl fazla vericez artık başka çare kalmadı
 
KinG CrazY

KinG CrazY

Üye
kardeşim o forumdaki eksileri okusan yeter zaten almaman düşünsene sabah erken kalktın bilgisayar oynuycaksın mutlu mutlu bilsayarın sivrisinek gibi sesler çıkartıyor nasıl hissedersin ? yani şimdi ben z580 almaya gidiyordum o laptop kalın ve biraz daha az ısınma oluyor daha iyi olduğu yönleri var z580 kalmayınca 200 tl fazla verip z500 aldım 1400 tl ye 1590 tl ye asus k55 vardı ama rengini beğenmedim gri rengini çok seviyordum o fiyata gir asus yoktu :D bi lenovo vardı mağazada parlak ışıklar altında on numara gözüktü gözüme ve z500 aldım ilk eve getirdiğimde kutuyu açarken ellerim titriyordu çok büyük bir hevesle almıştım :D daha önce evde külüstür bir bilgisayarımız vardı xp ile çalışna windows 8 e biraz zor alıştım laptopu haftada bir siliyordum kimseyi ellerini yıkatmadan dokundurmuyordum bir keresinde başka bir şehire giderken laptopu yanımda götürdüm laptopu kalın bir beze sarıp laptop çantasına koyuyordum kucağımda götürmüştüm 8 saatlik yolda ama sonra saçma sapan sesler çıkarmaya başlayınca hatalar verince çok soğudum mesela 1 ay önce laptopun kapatma tuşuna bastım laptop kapandı ses çıkarmıyor ama hala açma tuşuğunun ışığı kalıyordu yaklaşık 5 dakika kadar o ışık açık kaldı yukarıda cevap yazan arkadaş lenovo kullanmıyor hatta belki laptopu bile yoktur

ben senin iyiliğin için diyorum yoksa sanki sen istediğin markayı alsan bana bir faydan olmayacak :) biraz bakim sana asus öneririm :) bu arada dell fana alma benim arkadaşım aldı plastik kasan çok fena ısınıyor
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
sen z500 kullanıyomusun ?

burda ürünün eksilerini oku VELET
Birincisi ben velet değilim. Ikincisi z500deki sorunları bende biliyorum o yüzden z510dan bahsediyorum burada. Üçüncüsü msdn windows yüklersen hicbir sorun çıkarmaz freedos modellerde.
 
KinG CrazY

KinG CrazY

Üye
kullanıcı platformunda bazı kullanıcılar sahte windows yüklemişler freedos modellere ve energy management yani laptopu güş tasarufu dengeli ve yüksek performans moduna alabilen program kamera programı gibi 9 program çalışmamış laptopun yanındaki tek tuşla format kısmı bile çalışmıyormuş

YA BURADA insan gibi konuşuyoruz sen niye yaw he he diyosun ? sonuçta deki bende z500 var hiç bir sorun yok ? senin laptopun var mı ? kasa resimlerini yüklüyorum şimdi atıcam
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
kullanıcı platformunda bazı kullanıcılar sahte windows yüklemişler freedos modellere ve energy management yani laptopu güş tasarufu dengeli ve yüksek performans moduna alabilen program kamera programı gibi 9 program çalışmamış laptopun yanındaki tek tuşla format kısmı bile çalışmıyormuş

YA BURADA insan gibi konuşuyoruz sen niye yaw he he diyosun ? sonuçta deki bende z500 var hiç bir sorun yok ? senin laptopun var mı ? kasa resimlerini yüklüyorum şimdi atıcam
Laptopum yok ben o "yaw he he" tabirini freedos modellerde sorun çıkarıyor diyorsun ya onun için dedim. Msdn sürümlerde böyle sorun yok.ayrıca tırnak kadar boşluk olsa ne olacak ki bu kadar küçük ayrıntılara kafa yormayın
 
KinG CrazY

KinG CrazY

Üye


gördüğünüz gibi bir kısmı normal bir kısmı kabarık ?kasayı tam yerine oturtamamışlar 1 tane küçük olsa bende razıyım ama bir sürü var kasa üst kapağı kapatıp soldadan bakınca üst kapak içeri doğru girmiş ama sağdan bakınca dışarı doğru çıkmış
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye


gördüğünüz gibi bir kısmı normal bir kısmı kabarık ?
Bence bu kadar küçük ayrıntılara kafa yormaya gerek yok orda boşluk olsa ne olur olmasa.


gördüğünüz gibi bir kısmı normal bir kısmı kabarık ?kasayı tam yerine oturtamamışlar 1 tane küçük olsa bende razıyım ama bir sürü var kasa üst kapağı kapatıp soldadan bakınca üst kapak içeri doğru girmiş ama sağdan bakınca dışarı doğru çıkmış
Kasa alüminyum değil mi.
 
KinG CrazY

KinG CrazY

Üye
iç kısım gri olan alüminyum ama dış kısım plastik ama çok kalitesiz bir plasitk bastırınca hafif içeriye giriyor bazı kısımlar
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
iç kısım gri olan alüminyum ama dış kısım plastik ama çok kalitesiz bir plasitk bastırınca hafif içeriye giriyor bazı kısımlar
O zaman z500 kronik sorunlu bir model. Z510da bu sorunların düzeltildiğini düşünüyorum çünkü çevremde birkaç kişi z510 kullanıyor gayet memnunlar ayrıca internette kullanıcı yorumlarını okuduğumda herkez memnun.
 

cebimci

Üye
    Konu Sahibi
verdiğiniz bilgiler için sağolun ama ne alıcam kararsız kaldım :D yine asus alıcam en iyisi ama burda pc bayilerinde fiyatlar biraz pahallı pcdepo da fiyatlar çok iyi ama şu yazılım driver filan yükleme olayları sıkıntı ya niye kendileri hazır kurulum olarak satmıyorlar ki .s
 
KinG CrazY

KinG CrazY

Üye
9 ay boyunca vızırtı sesi ve takılıp daaaaad diye ses çıkarmaktan fazla pek sorun çıkarmadı bilgisayar ama bataryası kullandıkça eskiyor mesela ben laptopu almadan önce kullanırım 7-8 sene diyordum ama şimdi abim üniversite sınavlarına giriyor eğer başka bir şehire giderse laptopu abimle postalamayı düşünüyorum aslında o takılma sesini gta ıv 3 farklı hikayesini kurarken (her setup 3 saat sürüyor ) internette 3-4 sekme açıp birde müzik dinlerke oluyor ve genelde disk yüzünden oluyor ve bazen bazı oyunlar kapanmayıp siyah ekranda kalınca alt+f4 falan yapınca disk %100 olup düşüyoral kardeşim driver lar laptopla beraber geliyor ben ilk laptopu alınca arkadaşlara bi saat kutuya bakmıştık driver varmı diye sonra windows 8 kurulunca baktık içindeymiş gönlünü ferah tut zaten driver lar cd ile gelse bile cd leri kurarsın biter internet gerekmez
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
verdiğiniz bilgiler için sağolun ama ne alıcam kararsız kaldım :D yine asus alıcam en iyisi ama burda pc bayilerinde fiyatlar biraz pahallı pcdepo da fiyatlar çok iyi ama şu yazılım driver filan yükleme olayları sıkıntı ya niye kendileri hazır kurulum olarak satmıyorlar ki .s
Arkadaşım yazılım kurmak hiç zor birşey deil internetten bir windows 8.1 iso'su ediniyorsun ve flaş belleğe yazdırıyorsun bu konuda sana yardımcı olurum driver cdsi yanında verildiğnden sıkınti yok.
 
KinG CrazY

KinG CrazY

Üye
lenovo kısmına giriyoruz ve burda :)
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
sen asusu al işlemci hızının düşük olduğuna kafa yorma gerektiğinde yükseliyor zaten :)
 
KinG CrazY

KinG CrazY

Üye
bu arada z510 da ekrana yandan falan bakınca ekrandaki renkler tam tersine dönüyormu bu çok büyük bir sorun örneğin laptopta iki kişi yan yana oturuyorsun ekranı doğru düzgün görebilmek için kafanı neredeyse yanındakini kafasına sokuyorsun :D (not yanında kız varsa iyi bir durum )
 
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
bu arada z510 da ekrana yandan falan bakınca ekrandaki renkler tam tersine dönüyormu bu çok büyük bir sorun örneğin laptopta iki kişi yan yana oturuyorsun ekranı doğru düzgün görebilmek için kafanı neredeyse yanındakini kafasına sokuyorsun :D (not yanında kız varsa iyi bir durum )
Ekran ips değil galiba
 

cebimci

Üye
    Konu Sahibi
çok sağolsun peki önerebileceğiniz asus var mı? Yeni güncel oyunlar da kasma yapmayacak pc lazım. Öyle çok da oyun meraklısı filan değilim ama ara da da olsa insan sıkılınca kafa dağıtmak birşeylerle uğraşmak ister oyun oynamak gibi o yüzden ara sıra da olsa oyun oynayacağım zaman takılmadan rahat rahat oynamak isterim :D he tabi bir de ısınmamasi lazım malum ısınma olunca pc kasılıyor
 


Üst Alt