caglet
Üye
1. Maxicep Maxi-Mani Yarışması [ KATILIM ]
Yarışma serilerine adımı yazdırmak için az önce aklıma gelen bir fikirle yarışma açıyorum yarışma basit MAXİCEP Hakkında bir mani yazıcaksınız ... Ve maniyi yazdıktan sonra ben katılmak istiyorum diye belirten ilk 10 kişi katılacak oylama 7 gün sürecek. 10. kişi katıldıktan sonra 1 gün içerisinde bütün katılımcılar manilerini bana ulaştırmassa bu noktada devreye Yedek katılımcılar girecek.. En fazla 3 tane yedek katılımcı seçeceğiz..(hiç seçmeyedebiliriz herkes direk manilerini eklerse)Yedek katılan olmazsa yarışma 1 kişi eksik başlıyacağız( 2 yada fazla eksik olursa işte o zaman yedek bekliyeceğiz)
-KURALLAR-
-Herkes bir mani ile Katılabilir
-Maniler Size Ait Olmalı
-Manilerin Konusu MAXİCEP Olmalı
Örnek Oylama Şekli:
x adlı üye için 6 puan
y adlı üye için 8 puan
z adlı üye için 10 puan
_____
ÖDÜLLER
...ÖDÜLLER BELLİ OLDU...
1. Maxicep Bloknot + 5TL
2. Maxicep Bloknot
Negative'nin katkılarıyla MaxicepBloknot(2 adet)
arslansem(semih abi)'nin katkılarıyla 5 TL KONTOR
KATILIMLARINIZI BEKLİYORUM
Eğer yarışmadan çıkmak isterseniz yada maninizi değiştirmek isterseniz(yarışma başlamadan) özel mesaj ile ulaşın...(herkes bir kere mani değiştirebilir... Yarışmadan çekilenler tekrar katılamazlar)
________________________________________________________________________________________
arslansem ve Negative'ye hediyelerden dolayı teşekkürler
NOT : OYLAMA BAŞLAYANA KADAR YARIŞMA KURALLARI VE ÖDÜLLERİ DEĞİŞEBİLİR
-KURALLAR-
-Herkes bir mani ile Katılabilir
-Maniler Size Ait Olmalı
-Manilerin Konusu MAXİCEP Olmalı
Puanlamada Uygulanacak Kurallar
1)Yarışmacı Üyeler Kendilerine veya Diğer Yarışmacılara Oy Veremezler.
2)Mesaj Sayısı 50'nin Altındaki ve Aralık 2010 Üyelik Tarihli Üyelerin Oyları Geçersiz Sayılacaktır.
3)Herhangi bir şüpheye kapıldığınız yarışmacılar hakkında tarafıma pm olarak mesaj gönderebilirsiniz
2)Mesaj Sayısı 50'nin Altındaki ve Aralık 2010 Üyelik Tarihli Üyelerin Oyları Geçersiz Sayılacaktır.
3)Herhangi bir şüpheye kapıldığınız yarışmacılar hakkında tarafıma pm olarak mesaj gönderebilirsiniz
Puanlama Nasıl Yapılacak?
1-) Yarışmamızda Oylama Puanlama Şeklinde Yapılacaktır
2-) Oy Kullanacak Olan Üyelerimiz en az 2 Kişiye (6-8 ve 10) Puan Vereceklerdir
3-) 2 Üyeden Daha Az Kişiye Puan Yapılması Durumunda Oy Geçersiz Sayılacaktır...
1-) Yarışmamızda Oylama Puanlama Şeklinde Yapılacaktır
2-) Oy Kullanacak Olan Üyelerimiz en az 2 Kişiye (6-8 ve 10) Puan Vereceklerdir
3-) 2 Üyeden Daha Az Kişiye Puan Yapılması Durumunda Oy Geçersiz Sayılacaktır...
Örnek Oylama Şekli:
x adlı üye için 6 puan
y adlı üye için 8 puan
z adlı üye için 10 puan
_____
ÖDÜLLER
...ÖDÜLLER BELLİ OLDU...
1. Maxicep Bloknot + 5TL
2. Maxicep Bloknot
Negative'nin katkılarıyla MaxicepBloknot(2 adet)
arslansem(semih abi)'nin katkılarıyla 5 TL KONTOR
KATILIMLARINIZI BEKLİYORUM
Eğer yarışmadan çıkmak isterseniz yada maninizi değiştirmek isterseniz(yarışma başlamadan) özel mesaj ile ulaşın...(herkes bir kere mani değiştirebilir... Yarışmadan çekilenler tekrar katılamazlar)
________________________________________________________________________________________
Kod:
KATILIMCILAR
1-[B][COLOR=red] caglet[/COLOR][/B]
2-[B][COLOR=darkred]muz57[/COLOR][/B]
3-[B][COLOR=red]Necmati[/COLOR][/B]
4-[B][COLOR=darkred]©The_Gespenst©[/COLOR][/B]
5-[B][COLOR=red]Starsley[/COLOR][/B]
6-[COLOR=darkred][B]senle_bhen11[/B][/COLOR]
7-[COLOR=red][B]gaffarson[/B][/COLOR]
8-[COLOR=darkred][B]babayaro21[/B][/COLOR]
9-[COLOR=red][B]TuTuKLu eSiR[/B][/COLOR]
10-[B][COLOR="DarkRed"]yurisa[/COLOR][/B]
arslansem ve Negative'ye hediyelerden dolayı teşekkürler
NOT : OYLAMA BAŞLAYANA KADAR YARIŞMA KURALLARI VE ÖDÜLLERİ DEĞİŞEBİLİR



Benim Mani Şiir Gibi Olur 

