1. Maxicep Maxi-Mani Yarışması [ KATILIM ]

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
caglet

caglet

Üye
    Konu Sahibi
1. Maxicep Maxi-Mani Yarışması [ KATILIM ]
Yarışma serilerine adımı yazdırmak için az önce aklıma gelen bir fikirle yarışma açıyorum yarışma basit MAXİCEP Hakkında bir mani yazıcaksınız ... Ve maniyi yazdıktan sonra ben katılmak istiyorum diye belirten ilk 10 kişi katılacak oylama 7 gün sürecek. 10. kişi katıldıktan sonra 1 gün içerisinde bütün katılımcılar manilerini bana ulaştırmassa bu noktada devreye Yedek katılımcılar girecek.. En fazla 3 tane yedek katılımcı seçeceğiz..(hiç seçmeyedebiliriz herkes direk manilerini eklerse)Yedek katılan olmazsa yarışma 1 kişi eksik başlıyacağız( 2 yada fazla eksik olursa işte o zaman yedek bekliyeceğiz)

-KURALLAR-
-Herkes bir mani ile Katılabilir
-Maniler Size Ait Olmalı
-Manilerin Konusu MAXİCEP Olmalı
Puanlamada Uygulanacak Kurallar

1)Yarışmacı Üyeler Kendilerine veya Diğer Yarışmacılara Oy Veremezler.
2)Mesaj Sayısı 50'nin Altındaki ve Aralık 2010 Üyelik Tarihli Üyelerin Oyları Geçersiz Sayılacaktır.
3)Herhangi bir şüpheye kapıldığınız yarışmacılar hakkında tarafıma pm olarak mesaj gönderebilirsiniz

Puanlama Nasıl Yapılacak?
1-) Yarışmamızda Oylama Puanlama Şeklinde Yapılacaktır
2-) Oy Kullanacak Olan Üyelerimiz en az 2 Kişiye (6-8 ve 10) Puan Vereceklerdir
3-) 2 Üyeden Daha Az Kişiye Puan Yapılması Durumunda Oy Geçersiz Sayılacaktır...

Örnek Oylama Şekli:

x adlı üye için 6 puan

y adlı üye için 8 puan

z adlı üye için 10 puan

_____

ÖDÜLLER
...ÖDÜLLER BELLİ OLDU...
1. Maxicep Bloknot + 5TL
2. Maxicep Bloknot

Negative'nin katkılarıyla MaxicepBloknot(2 adet)
arslansem(semih abi)'nin katkılarıyla 5 TL KONTOR


KATILIMLARINIZI BEKLİYORUM

Eğer yarışmadan çıkmak isterseniz yada maninizi değiştirmek isterseniz(yarışma başlamadan) özel mesaj ile ulaşın...(herkes bir kere mani değiştirebilir... Yarışmadan çekilenler tekrar katılamazlar)

________________________________________________________________________________________
Kod:
KATILIMCILAR
1-[B][COLOR=red] caglet[/COLOR][/B]
2-[B][COLOR=darkred]muz57[/COLOR][/B]
3-[B][COLOR=red]Necmati™[/COLOR][/B]
4-[B][COLOR=darkred]©The_Gespenst©[/COLOR][/B]
5-[B][COLOR=red]Starsley[/COLOR][/B]
6-[COLOR=darkred][B]senle_bhen11[/B][/COLOR]
7-[COLOR=red][B]gaffarson[/B][/COLOR]
8-[COLOR=darkred][B]babayaro21[/B][/COLOR]
9-[COLOR=red][B]TuTuKLu eSiR[/B][/COLOR]
10-[B][COLOR="DarkRed"]yurisa[/COLOR][/B]

arslansem ve Negative'ye hediyelerden dolayı teşekkürler
NOT : OYLAMA BAŞLAYANA KADAR YARIŞMA KURALLARI VE ÖDÜLLERİ DEĞİŞEBİLİR
 
  • Beğen
Tepkiler: Xilence, arslansem, Reşwan ve 1 kişi daha


TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Katılan arkadaşlara başarılar :oke:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Güzel bir yarışma olacağa benziyor. Katılanlara basarılar :)
 
caglet

caglet

Üye
    Konu Sahibi
İLK KATILIMCI BENİM

Maxiceptir onun adı
Hiçbir site vermez böyle tadı
Sende tıkla katıl hadi
Yaşa siteyi yaşa anı



OYLAMA BAŞLAMAMIŞTIR ŞUANDA OY VERMEYİNİZ
 
futbol123

futbol123

Üye
katılanlara başarılar dilerim
 
Xilence

Xilence

Kapalı Hesap
katılmak istiyorum

MaxiCep
Zaman Nasıl Geçiyor Acep
Saate Bakmadım Kardeş
Bu Forum Müthiş
 
caglet

caglet

Üye
    Konu Sahibi
Tamam katılımcılar arasına eklendiniz
 
Necmati

Necmati

Üye
Bende deniyim şansımı ekle kardeş..
 
maxirabit

maxirabit

Üye
:hmmm
 
Uzmandede

Uzmandede

Üye
Bu sefer yokum katılanlara başarılar inşallah iyi birşey çıkar ortaya.
 
Silinen Üye 566228

Silinen Üye 566228

Kapalı Hesap
katılanlara başarılar eğlenceli bi yarışma olacağa benziyo....
 
caglet

caglet

Üye
    Konu Sahibi
ÖDÜLLERİMİZ BELLİ OLMUŞTUR...

2 Adet MAXİCEP Bloknot

teşekkürler Negative
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
Bende Katılmak İstiyorum :) Fakat :( Benim Mani Şiir Gibi Olur :d:
 
Dafny

Dafny

Üye
katılanlara başarılar :)
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Ne efkarım var nede hüznüm, bütün gün bekler onu düşünürüm, akşam olsada görüşsem dediğim, Birtek sensin mabedim Maxicep'im benim. Katılayımmı arkadaşlar.? Eklerseniz iyi olur eğlenceli olur. Şimdilik içimizden gelen budur.
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
Ne efkarım var nede hüznüm, bütün gün bekler onu düşünürüm, akşam olsada görüşsem dediğim, Birtek sensin mabedim Maxicep'im benim. Katılayımmı arkadaşlar.? Eklerseniz iyi olur eğlenceli olur. Şimdilik içimizden gelen budur.


Sen Varsan Böyle Bir Mani İle Yarışmada Kesin Kaybettim Abi :D
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Niye lo hakan cokmu berbat olmuş

--------------- Ekleme ---------------

Zaten öylesine yazdım. Pek tadım yok şimdi arabeks rap yazsam olmaz maxi ye gitmez. Ama ilerde güzel bir r&b yapmayı düşünüyorum.
 
Necmati

Necmati

Üye
Niye lo hakan cokmu berbat olmuş

--------------- Ekleme ---------------

Zaten öylesine yazdım. Pek tadım yok şimdi arabeks rap yazsam olmaz maxi ye gitmez. Ama ilerde güzel bir r&b yapmayı düşünüyorum.
bende tecno müzik yaparım maxi'ye tam olurr :d:
 
caglet

caglet

Üye
    Konu Sahibi
KATILANLARA TEŞEKKÜRLER ... Yeni katılımlarıda bekliyoruz son 5 kişi kaldı
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
Niye lo hakan cokmu berbat olmuş

--------------- Ekleme ---------------

Zaten öylesine yazdım. Pek tadım yok şimdi arabeks rap yazsam olmaz maxi ye gitmez. Ama ilerde güzel bir r&b yapmayı düşünüyorum.


Yok Abi Çok Güzel Yazmışsın :) Güzel Yazdığından Dolayı Ben Kesin Kaybettim Dedim :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt