1 ay yokum Maxicep :(:(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
1 ay yokum Maxicep :(:(
Evet arkadaşlar maxicep'e veda vakti geldi

Bilgisayarımın olmadığından gidiyorum forumdan telefon dememin sebebi telefondan girerdim demek

KENDİNİZE İYİ BAKIN HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM

 
Hasan Forumda Telefonunun olması veya olmaması önemli değil Konu dışı diğer bölümünde takılırsın eğleniriz beraber
 

Nadir

Emekli Yönetici
Hasan illa telefonun olmasına gerek yok..burda telefonu olmayıpta konu açan binlerce kişi var..kararını gözden geçir..biz burdayız..
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Ulen Hasan ne demek elveda ne alakası var senin telefon yoksa benimde hiç bilgisayarım yok ben bırakıyommu Maxicebi kafamı attırma gece gece :
 

Nadir

Emekli Yönetici
Mehmet şunu bir renklendir..
 

EroL

Emekli Yönetici
hasan bu konuyu görmemiş olayım . arkadaşlar uyku sersemi açmış galiba gidecekmiş gibi davranmayın hasanım burda canı sıkılmış galiba biraz
 

tragedie

Emekli Yönetici
Araban yok diye yoladamı gitmiyorsun hasan silkelen kendine gel
 

Nadir

Emekli Yönetici
Mehmet şimdi onu uyandırır..
 
    Konu Sahibi
Fatih[Sag0]HiphoP;2001608' Alıntı:
Hasan Forumda Telefonunun olması veya olmaması önemli değil Konu dışı diğer bölümünde takılırsın eğleniriz beraber

Zaten öyle yapmaya çalışacağım ama 1 hafta sonra evde pc diye bişey olmayacak

--------------- Ekleme ---------------

Ulen Hasan ne demek elveda ne alakası var senin telefon yoksa benimde hiç bilgisayarım yok ben bırakıyommu Maxicebi kafamı attırma gece gece :

Abi bilgisayarım 1 hafta sonra kapatılıyor Telefonumda yok

--------------- Ekleme ---------------

hasan bu konuyu görmemiş olayım . arkadaşlar uyku sersemi açmış galiba gidecekmiş gibi davranmayın hasanım burda canı sıkılmış galiba biraz

Keşke abi canım sıkılsada açsam

--------------- Ekleme ---------------

Hasan illa telefonun olmasına gerek yok..burda telefonu olmayıpta konu açan binlerce kişi var..kararını gözden geçir..biz burdayız..

Abi girecek imkanım yok
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Bak Hasancım ben hem maddi hem emek ve zaman yönünden büyük fedakarlık yaparak burda bulunuyorum ùstelik başıma gelen talihsiz olaylarda cabası sen kalkmış telefonun yok diye gidilirmi koçum biz senin aileniz aileni telefon yok diye nasıl terkediyosun bu nasıl mantık hemen şu konu adını değiştir bi sorunun varsa bana pm at hadi sil şu konuyu
 

EroL

Emekli Yönetici
Senin iyiliğin için yapıyolar bunu Hasan bunu aklından çıkarma. Biz hep burdayız sen ne zaman gelsen burda olacaz kaçan bişey yok Hasan'ım meraklanma
 
    Konu Sahibi

Abi telefonum yok diye değilki Pc gidiyor telefonumda yok ondan abi
 
Vallaha konuyu kilitleyesim geldi. Tuvalet kagıdım yok yapamıyorum gibi bişi bu. Sen girmeye çalış yine. İnternet cafedemi yok. Üzme arkadaşlarını çok ayıp ablacım yaa
 
    Konu Sahibi
Senin iyiliğin için yapıyolar bunu Hasan bunu aklından çıkarma. Biz hep burdayız sen ne zaman gelsen burda olacaz kaçan bişey yok Hasan'ım meraklanma

Sağ ol abi

--------------- Ekleme ---------------

Vallaha konuyu kilitleyesim geldi. Tuvalet kagıdım yok yapamıyorum gibi bişi bu. Sen girmeye çalış yine üzme arkadaşlarını çok ayıp ablacım yaa

Abla neyle gireyim ???
 
    Konu Sahibi
Muhtemelen 1 ay sonra yasak anca kalkar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...