suleymaneser
Üye
-
Konu Sahibi
-
Tabikide pazar payı yüksek olacak samsungun, telefoncular orta yaş grubuna ve özellikle teknolojiyle hiç ilgilenmeyen insanlara daha kolay satabilmek için kelimenin tam anlamıyla samsung telefonları allayıp pullayıp iteliyorlar. Pazar payını, nitelikli kullanıcılara indirgeyecek olursak Samsungun ilk beşte yeri olacağını düşünmüyorum.O cihazlar yeni o yüzden algı şu an eski samsungların durumuna gore "adı çıkar dokuza inmez sekize" misali ama pazar payı başka söylüyor
Sent from mTalk using lumia950
2 haftadır mi 5 64 kullanıyorum cihaz hakkında merak ettiğiniz birşey varsa diye dedim. Kulaklık olarak ne almayı düşünüyorsunuz ki?Ne konuda? Telefon için mi kulaklık için mi?
Lumia 520 cihazımdan mTalk ile gönderildi.
Kulaklık olarak, uyumlu olması için Mi almak istiyorum aslında ama pek bir bilgim yok, üstte bir arkadaş Mi kulaklık önermişti onu araştıracağım. Hocam cihazın donanımsal olarak bilmediğim bir şeyi kalmadı ancak yazılım yani ara yüz olarak herşeyini ama herşeyini merak ediyorum. İnceleme videolarında arayuz üzerinde pek durulmamış benim için yeterli bir kaynak bulamadım, eğer var ise bildiğiniz paylaşır mısınız? Yok ise sizden rica etsem hem kendim hemde Miui'yi merak eden tüm arkadaşlar adına ekran videosu çekme uygulamasıyla telefonun arayuzunu, Ayarlardan tutup kamera arayuzunu vs vs bir video olarak paylaşabilirmisiniz?2 haftadır mi 5 64 kullanıyorum cihaz hakkında merak ettiğiniz birşey varsa diye dedim. Kulaklık olarak ne almayı düşünüyorsunuz ki?
Evet 2 yıl once ben de aynısını söylerdim tam olarak ancak şu an ki s6 ve s7 gayet iyi cihazlar kulaklik olarak Xiaomi nun piston 2 ve 3 kulakliklari cok iyi ben alamadim ama sen alabilirsen al derimTabikide pazar payı yüksek olacak samsungun, telefoncular orta yaş grubuna ve özellikle teknolojiyle hiç ilgilenmeyen insanlara daha kolay satabilmek için kelimenin tam anlamıyla samsung telefonları allayıp pullayıp iteliyorlar. Pazar payını, nitelikli kullanıcılara indirgeyecek olursak Samsungun ilk beşte yeri olacağını düşünmüyorum.
Lumia 520 cihazımdan mTalk ile gönderildi.
Dostum kulaklık olarak ben piston 3 ve hybrit kullandım hybrit daha iyi basslar çok iyi mid ve tiz de iyi dengeyi iyi sağlamışlar.Kulaklık olarak, uyumlu olması için Mi almak istiyorum aslında ama pek bir bilgim yok, üstte bir arkadaş Mi kulaklık önermişti onu araştıracağım. Hocam cihazın donanımsal olarak bilmediğim bir şeyi kalmadı ancak yazılım yani ara yüz olarak herşeyini ama herşeyini merak ediyorum. İnceleme videolarında arayuz üzerinde pek durulmamış benim için yeterli bir kaynak bulamadım, eğer var ise bildiğiniz paylaşır mısınız? Yok ise sizden rica etsem hem kendim hemde Miui'yi merak eden tüm arkadaşlar adına ekran videosu çekme uygulamasıyla telefonun arayuzunu, Ayarlardan tutup kamera arayuzunu vs vs bir video olarak paylaşabilirmisiniz?
Eğer yapamayacaksanız canınız sağolsun, pm den bol bol ekran görüntüsü istiyorum
Cihaz elime geçtiğinde en az yarım saatlik bir arayuz videosu çekeceğim[emoji5]
Lumia 520 cihazımdan mTalk ile gönderildi.
Android cihazım olmadığı için WP style olanı deneme imkanım olmadı ama isminden yola çıkarak uygulamanın/launcherin özgünlüğüne kahkahalar atılabilir. Windows Phone tasarımını androide uygulamak kişiselleştirmek olur, ama forumda dun yazan bir arkadaş gibi note3 kullanıyorum miuı yükleyeceğim diyen oluyorsa bu samsungun başarısızlığı değil midir? Rica ediyorum, herkes tabikide kendi kullandığını iyi göstermeye çalışacaktır bana gelin sony lg apple savunun ama samsung olmaz ya olmaz.
Ekleme: Her ne kadar Mi 5 için göz ardı ettiğim ve asla kullanmayacak olduğum bir özellik olsa da, Windows Mobile romu yüklenebiliyor bildiğim kadarıyla. Bakın ben şuan kullandığım telefonu ve sistemini eleştiriyorum, bu kadar beğenilen bir tasarım tile ve hamburger tasarımından bahsediyorum, bu kadar kötü kullanılamazdı.
Lumia 520 cihazımdan mTalk ile gönderildi.
Nova zaten düz android launcherı wp8 de adından belli ayrıca wp nin orijinal launcherının yanından bile geçemez kullandım çok dandik efektleri orjinaline gore. next launcherı kullandım tamam bu özgün ama bunun tasarımı da eski minimal tasarım var artık bu launcher ise minimal tasarımla alakası yok launcher x i denemedim bir şey diyemem.sorun da bu zaten güzeller özgün değil özgünler kaliteli değil o zaman kişiselleştirilebilir olmasının anlamı kalmıyor yine aynı tasarımı kullanıyorsun
Sent from mTalk using lumia950
Konumuz dağılmasın evet.Neyse konuyu dagitmayalim. Konumuz xiaomi ve Miui arayüzü
MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Dandik bir efektle kullanacaksam özelleştirmenin anlamı ne? Sen ne kullanıyorsun ? Nova launcher? Samsung stock launcher? Kaliteli olanlar bunlardan ibaret.benim demek istediğim özelleştirme işi ara yüze gelince hikaye. wp bile daha özgür o konuda en azından ikonları büyük oranda duzenleyebiliysunuz tile ları modifiye eden programlar var.bu mu daha özgür android mi?Ben maalesef eleştiremiyorum çünkü cihazdan fazlasıyla memnunum bu 3. Samsung cihazım ve beni hiç uzmedi hem kullanım olarak hem servis kalitesi olarak. Bugün arkadaşımın arka cebindeki iphone 6s cihazı arabaya binince yamuldu ve ekranı çatladı çocuk eliyle büküp düzeltti öyle kullanıyor garibim hadi Savun bu cihazı hanı çok paradan bahsediyorsun ya arayüzü geç cihaz sağlam bile değil
Bu arada çöp dediğin marka andaroid sisteminde birinci sırada olabilir mi? Bu kadar insan saf mi acaba kötü olan bir cihazı tercih ediyorlar?
Özgün olarak ne bekliyorsunuz cihaza ne yapacak? Ana sayfa geçişi ve menü, birkaçta efekt yanı beklenti ne? Wp arayüzü yapmış adamlar diyorsun ki bune ya orijinali daha güzel... Orijinal olduğu için olabilir mi??
Yeni gördüm kusura bkam daha yeni post atmayacağım bu konuda özür dilerim dalmışımKonumuz dağılmasın evet.
Yukarıdaki konu dışındaki konuşulanları farklı bir başlıkta konuşursak daha düzenli ve daha faydalı olacaktır. Teşekkürler
Lumia 520 cihazımdan mTalk ile gönderildi.
Dandik bir efektle kullanacaksam özelleştirmenin anlamı ne? Sen ne kullanıyorsun ? Nova launcher? Samsung stock launcher? Kaliteli olanlar bunlardan ibaret.benim demek istediğim özelleştirme işi ara yüze gelince hikaye. wp bile daha özgür o konuda en azından ikonları büyük oranda duzenleyebiliysunuz tile ları modifiye eden programlar var.bu mu daha özgür android mi?
Sent from mTalk using lumia950
Arkadaşlar tekrar merhabalar, bir iki gündür bir çok arkadaşım Note5 almam için önerilerde bulundu bende biraz araştırdım. Mi5 ve Note5 karşılaştırabilir mi? 1.800 ₺ fiyat ile ikinci el Note 5 buldum. Butçemin 500 ₺ kadar üzerinde, buna değer mi? Yardımlarınızı bekliyorum.
hatırlatma: Samsunga olan anti sempatim hala devam ediyor.
note5 te iyi bir cihaz ama hem ondan 500 tl daha ucuz olup hem de snap820 var cihazda ve bu islemci harika bir islemci hem de bir sene daha guncel bir cihaz notenun ise avantajlari Spen ,kamerasi bence daha iyidir amoled ekran yine bana gore daha iyi ama ips seven de var ve tabi ki samsung un garanti servisi tr de xiaomiden daha iyidirNote 5 yurt dışı garantili olanları aynı fiyata sıfır alabilirsin. Note5 aldığında eksikliğini hissedeceğin bir özellik olacağını sanmıyorum. Ayrıca note cihazları kullanıcılar genelde 4-5 sene kullanıyor çevremden gördüğüm kadarıyla benimde ilk note deneyimim bu cihaz özellikle şarj konusunda çok iyi. Fiyat olarakta samsungun diğer cihazları gibi düşüş yaşamıyor.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?