%90 Her Yerde Belle Bar:
Nasıl yani anlamadım_?Cfw güzel olmuş elinize sağlık cfw lerde tek sevmediğim şey şarj olrken yeşil ışık yanması düzeltiyorum şarja takınca sönüyor tuşları kilitleyip acınca normale dönüyor
şarza takınca tuş kilidi açıkken sadece yeşil ışık sönüyor diğerleri yanıyor şarza takılı tuş kilidini kapatınca açınca tuş ışıkları normale dönüyor şarzdan çıkarınca yeşil ışık yine sönüyor tuş kilidini kapatıp açınca normale dönüyor şarz olurken yeşil ışık yanmasın diye bi r mod buldum onu kullandım anlattıgım gibi oluyor aslında bu yeşil ışık modu boş bence normalde 1.5 ile 2 saat arasında şarz oluyor cep telefonu.Cfw ye bir şey dediğim yok ama ben sevmiyorum şarz olurken yeşil ışık yanmasını....
Nasıl yani anlamadım_?
Şarja taktığında yeişil ışık yanmalı Tuş kilitli iken bile.
Şarj dolduğundada Yeşil ışık söner.
Bunun aksimi oluyor _?
Sen ışık yanmasını istemiyorsan Etraftaki yararlandığın tüm modlar (Yeşil ışığın yanmasını engelleyen modlar)
Hepsi Hatalı olur. Bu yazılımda kullanırsan şayet.
Burdaki Led modları sadece Bu yazılımda çalışır ayrı mod uygularsan Led ışıkları sapıtır...
ben yeşil ışık yanmasını istemedigim için bi mod uyguladım rofsa attım ama durum anlattıgım gibi oldu normalde şarza taktıgında başka cfw de tuş ışıkları normal şekilde yanıyor çıkarıncada aynı yani sizinkinde yanıyordu ben onu iptal ettim durum anlatıldıgı şekilde oldu...Dediğin hataları ben yaşamıyorum.
Şarja takıyorum yeşil ışık yanıyor.
Şarjı doluyor yeşil ışık sönüyor.Diğer tuşlar şarjdaykende hiçbiri yanmıyor.Sülüman durum sende nasıl ?
Ancak bayramdan sonra paylaşabilirim.Yazılımda kullanılan Tüm modların altarnatiflerini.
ben yeşil ışık yanmasını istemedigim için bi mod uyguladım rofsa attım ama durum anlattıgım gibi oldu normalde şarza taktıgında başka cfw de tuş ışıkları normal şekilde yanıyor çıkarıncada aynı yani sizinkinde yanıyordu ben onu iptal ettim durum anlatıldıgı şekilde oldu...
kusura bakma kardeşim. Bu modu hiçkimseyle paylaşmayı düşünmüyoruz.Tuşlar Kilitli iken Power Tuşuna Bastığınızda Flash Yanar bu modu alabilir miyim![]()

teşekkürler yine de
kusura bakma kardeşim. Bu modu hiçkimseyle paylaşmayı düşünmüyoruz.![]()

teşekkürler yine de![]()

imkanın varsa bir daha indir abi. Bir kaç ufak düzeltmeler yaptık.
rice ederiz abi güle güle kullan. Seninde bayramın mübarek olsun
Yükledim süper çalışma olmuş Ellerinize sağlık
- - - Eklendi - - -
Bu arada Bayramda bitti sayılır ama yinede sizlerin ve tüm arkadaşların Bayramını Kutlarım
yazılım sadece sound waves temaları üzerine baz alındı. O tema tema edit konumuzda paylaşılacak. (imzamdan ulaşabilirsin.)Neden o tema yok ustad.. Neden o kullandıgın tema yuklu degıl..
