Nokia 5800 CFW {01.12.2012} "gold Star" C6v42 'a-& S'

Sponsorlu Bağlantılar

Süleyman

Süleyman

Üye
    Konu Sahibi
link vermen lazım :)
 


yanlizsevdali

Üye
Cfw güzel olmuş elinize sağlık cfw lerde tek sevmediğim şey şarj olrken yeşil ışık yanması düzeltiyorum şarja takınca sönüyor tuşları kilitleyip acınca normale dönüyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Süleyman
Atacan-

Atacan-

Üye
Cfw güzel olmuş elinize sağlık cfw lerde tek sevmediğim şey şarj olrken yeşil ışık yanması düzeltiyorum şarja takınca sönüyor tuşları kilitleyip acınca normale dönüyor
Nasıl yani anlamadım_?
Şarja taktığında yeişil ışık yanmalı Tuş kilitli iken bile.
Şarj dolduğundada Yeşil ışık söner.
Bunun aksimi oluyor _?

Sen ışık yanmasını istemiyorsan Etraftaki yararlandığın tüm modlar (Yeşil ışığın yanmasını engelleyen modlar)
Hepsi Hatalı olur. Bu yazılımda kullanırsan şayet.
Burdaki Led modları sadece Bu yazılımda çalışır ayrı mod uygularsan Led ışıkları sapıtır...
 
  • Beğen
Tepkiler: Süleyman

yanlizsevdali

Üye

Nasıl yani anlamadım_?
Şarja taktığında yeişil ışık yanmalı Tuş kilitli iken bile.
Şarj dolduğundada Yeşil ışık söner.
Bunun aksimi oluyor _?

Sen ışık yanmasını istemiyorsan Etraftaki yararlandığın tüm modlar (Yeşil ışığın yanmasını engelleyen modlar)
Hepsi Hatalı olur. Bu yazılımda kullanırsan şayet.
Burdaki Led modları sadece Bu yazılımda çalışır ayrı mod uygularsan Led ışıkları sapıtır...
şarza takınca tuş kilidi açıkken sadece yeşil ışık sönüyor diğerleri yanıyor şarza takılı tuş kilidini kapatınca açınca tuş ışıkları normale dönüyor şarzdan çıkarınca yeşil ışık yine sönüyor tuş kilidini kapatıp açınca normale dönüyor şarz olurken yeşil ışık yanmasın diye bi r mod buldum onu kullandım anlattıgım gibi oluyor aslında bu yeşil ışık modu boş bence normalde 1.5 ile 2 saat arasında şarz oluyor cep telefonu.Cfw ye bir şey dediğim yok ama ben sevmiyorum şarz olurken yeşil ışık yanmasını....
 
  • Beğen
Tepkiler: Süleyman
Atacan-

Atacan-

Üye
Dediğin hataları ben yaşamıyorum.
Şarja takıyorum yeşil ışık yanıyor.
Şarjı doluyor yeşil ışık sönüyor.Diğer tuşlar şarjdaykende hiçbiri yanmıyor.Sülüman durum sende nasıl ?
Ancak bayramdan sonra paylaşabilirim.Yazılımda kullanılan Tüm modların altarnatiflerini.
 
  • Beğen
Tepkiler: Süleyman

yanlizsevdali

Üye
Dediğin hataları ben yaşamıyorum.
Şarja takıyorum yeşil ışık yanıyor.
Şarjı doluyor yeşil ışık sönüyor.Diğer tuşlar şarjdaykende hiçbiri yanmıyor.Sülüman durum sende nasıl ?
Ancak bayramdan sonra paylaşabilirim.Yazılımda kullanılan Tüm modların altarnatiflerini.
ben yeşil ışık yanmasını istemedigim için bi mod uyguladım rofsa attım ama durum anlattıgım gibi oldu normalde şarza taktıgında başka cfw de tuş ışıkları normal şekilde yanıyor çıkarıncada aynı yani sizinkinde yanıyordu ben onu iptal ettim durum anlatıldıgı şekilde oldu...
 
Atacan-

Atacan-

Üye
ben yeşil ışık yanmasını istemedigim için bi mod uyguladım rofsa attım ama durum anlattıgım gibi oldu normalde şarza taktıgında başka cfw de tuş ışıkları normal şekilde yanıyor çıkarıncada aynı yani sizinkinde yanıyordu ben onu iptal ettim durum anlatıldıgı şekilde oldu...

Sisteme kafanıza göre mod uygularsanız randıman alamazsınız.!
Aynı şekilde sistemi yükleme talimatının dışında kafanıza göre yazılımı yüklerseniz yine randıman alamazsınız.!
 
  • Beğen
Tepkiler: Süleyman

Mert Gürbüz

Üye
Tuş kilidi c6 mı c5 mi :) bi bilgi göremedim de.
 
  • Beğen
Tepkiler: Süleyman
Atacan-

Atacan-

Üye
C6 Sürüklemeli Kardeşim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Süleyman

Mert Gürbüz

Üye
Teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: Atacan- ve Süleyman
aalpeer01

aalpeer01

Üye
Tuşlar Kilitli iken Power Tuşuna Bastığınızda Flash Yanar bu modu alabilir miyim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Atacan- ve Süleyman
Süleyman

Süleyman

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: Atacan-
hakanLp07

hakanLp07

Üye
iconlarını değiştirdim kullanıyorum kaç gündür hiç sorunu yok sağ olun
 

agun35

Üye


imkanın varsa bir daha indir abi. Bir kaç ufak düzeltmeler yaptık.

Yükledim süper çalışma olmuş Ellerinize sağlık


- - - Eklendi - - -

Bu arada Bayramda bitti sayılır ama yinede sizlerin ve tüm arkadaşların Bayramını Kutlarım
 
  • Beğen
Tepkiler: Atacan-
Süleyman

Süleyman

Üye
    Konu Sahibi


Yükledim süper çalışma olmuş Ellerinize sağlık


- - - Eklendi - - -

Bu arada Bayramda bitti sayılır ama yinede sizlerin ve tüm arkadaşların Bayramını Kutlarım
rice ederiz abi güle güle kullan. Seninde bayramın mübarek olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: Atacan-

tahacan12

Üye
Neden o tema yok ustad.. Neden o kullandıgın tema yuklu degıl..
 
Süleyman

Süleyman

Üye
    Konu Sahibi
Neden o tema yok ustad.. Neden o kullandıgın tema yuklu degıl..
yazılım sadece sound waves temaları üzerine baz alındı. O tema tema edit konumuzda paylaşılacak. (imzamdan ulaşabilirsin.)
 


Üst Alt