Windows Live Messenger S60v3 v1.1900 Türkçe

Sponsorlu Bağlantılar

SavaronaTr

Üye
kaç knt gidiyo acaba
 


aydin__1975

Üye
selam E65 için varmı acemiyim lütfen yardım edin. TEŞEKKÜRLER
 
yusuf3gp

yusuf3gp

Üye
paylaşım için sağol, eline sağlık.. yanlız yüklerken sözleşpe onayı istiyo sözleşmedede 1 ay sonra bi ücrete tabi tutulacağını söylüyo.. önemlidir sonuçta wifi den bağlanıyoruz ama yinede bi ücretlendirmeyle karşılaşmayalım daha sonra!!
 

msertsu

Üye
Yok ücretlendirme ileride olabilir diye açık kapı bırakıyor. Öyle bir şey söz konusu değil şu anda. E51'de kullanıyorum gayet düzgün çalışıyor sorun yok. E65'te de çalışıyor diye biliyorum.
 

akcesmelim

Üye
evttt hersey guzelde kontor ne kadar gıdeo bılen varsa yazsın cvb beklıyommm:d
 
Cs***MaN

Cs***MaN

Üye
Paylaşım için teşekkürler
 
YsF_90

YsF_90

Üye
güzel bi paylaşım olmuş, programın kendiside gayet güzel. teşekkür ederim
 

Mr Eko

Üye
sanırım E51 de çalışmıyor :s
 
efe574

efe574

Üye
kendı ve karsı tarafın ıkonları ve resimlerımız gözükmüyor eskı ıngılızce versıyona devam onda gözüküyor tekrar eskıye döndum
 

dabster

Üye
kardeş tesekkürler sorunsuzzz ok
:oke:
 
cemre007

cemre007

Üye
6 aydır e65 kullanıyorum. çok denememe rağmen bi tane bile çalışan msn programı bulamadım. yüklediklerimde de sürekli sorun yaşadım. sıra bunda bakcaz artık. tşk ettimm...
 
sefai77

sefai77

Üye
teşekkürler
 
sefai77

sefai77

Üye
program çalışıyo ama ikonu çıkmıyo neden acaba
 

askim.31

Üye
YA n70 tel de dosya bozuk hatası veriyo acaba nedendir bi bilgi verseniz sevinirim
 
buraq85

buraq85

Üye
kardeşim sorunsuz emeğine sağlık..
 

skntr

Üye
öncelikle forum ve paylaşım için teşekkür ederim..
hem forumun hem de telefonumun(E51) yeni kullanıcısıyım..
telefona bu programı yükledim fakat program her seferinde email ve kişi listesini eşitleyerek işe başlıyor..
yani bir yerde wi-re buldum iki dakka msn e gireyim diyemiorsun.. en az 10.dk eşitlemesini beklemek gerekiyor.. bana çok saçma geldi açıkçası..
eski sürüm msn yeni versiyonunu istiyordu ama hemen de giriyordu..:)
yanlış yaptığım bir şey mi var acaba.. cevap vereceklere şimdiden çok teşekkür ederim..
 
prisoner__

prisoner__

Üye
teşekkürler
 
typeRkaan

typeRkaan

Üye
öncelikle forum ve paylaşım için teşekkür ederim..
hem forumun hem de telefonumun(E51) yeni kullanıcısıyım..
telefona bu programı yükledim fakat program her seferinde email ve kişi listesini eşitleyerek işe başlıyor..
yani bir yerde wi-re buldum iki dakka msn e gireyim diyemiorsun.. en az 10.dk eşitlemesini beklemek gerekiyor.. bana çok saçma geldi açıkçası..
eski sürüm msn yeni versiyonunu istiyordu ama hemen de giriyordu..:)
yanlış yaptığım bir şey mi var acaba.. cevap vereceklere şimdiden çok teşekkür ederim..

program kişileri eşitlemeyi bende 1 kere yaptı ilk mailı kaydederken.10dk eşitlemeyi beklemesi uygulamayı hafıza kartına yüklemenden kaynaklanıyor muhatemelen.
Ben programı ilk hafıza kartına kurdum kişi eşitlemesi için 1saat bekledi sildim telefon hafzasına kurdum düzeldi.Bi dene istersen
 
alemci776

alemci776

Üye
saol
 


Üst Alt