öncelikle forum ve paylaşım için teşekkür ederim..
hem forumun hem de telefonumun(E51) yeni kullanıcısıyım..
telefona bu programı yükledim fakat program her seferinde email ve kişi listesini eşitleyerek işe başlıyor..
yani bir yerde wi-re buldum iki dakka msn e gireyim diyemiorsun.. en az 10.dk eşitlemesini beklemek gerekiyor.. bana çok saçma geldi açıkçası..
eski sürüm msn yeni versiyonunu istiyordu ama hemen de giriyordu..

yanlış yaptığım bir şey mi var acaba.. cevap vereceklere şimdiden çok teşekkür ederim..