grafikseli 84
Üye
sony ericson...yardım
ben hiç ercson kullanmadım..arkadaşın tel.k750i ve tema yaptım ama nereye kaydedip nasıl yükleniyor bilmiyorum..
örn.NOKİAda diğer(other) yüklenir(sis) sonra temalardan alırsın ama bu dosyaları dosya yöneticisi görüyor...
BUNUN GİBİ KUR DOSYALARINI
K750i de nere görüyor
not:tema 750 ye uyumlu!!
yardımcı olursanız sevinirim
--------------- Ekleme ---------------
yardım etmek isteyen yokmu yaaa
örn.NOKİAda diğer(other) yüklenir(sis) sonra temalardan alırsın ama bu dosyaları dosya yöneticisi görüyor...
BUNUN GİBİ KUR DOSYALARINI
K750i de nere görüyor
not:tema 750 ye uyumlu!!
yardımcı olursanız sevinirim
--------------- Ekleme ---------------
yardım etmek isteyen yokmu yaaa

