sony ericson...yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
    Konu Sahibi
sony ericson...yardım
ben hiç ercson kullanmadım..arkadaşın tel.k750i ve tema yaptım ama nereye kaydedip nasıl yükleniyor bilmiyorum..
örn.NOKİAda diğer(other) yüklenir(sis) sonra temalardan alırsın ama bu dosyaları dosya yöneticisi görüyor...

BUNUN GİBİ KUR DOSYALARINI

K750i de nere görüyor

not:tema 750 ye uyumlu!!

yardımcı olursanız sevinirim

--------------- Ekleme ---------------

yardım etmek isteyen yokmu yaaa
 


GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
hafıza kartında diğerleride bi dosya var sanırsam other onun içine at ve daha sonra telefonda diğer dosyasını içine bak
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
    Konu Sahibi
ben Hiç Ercson Kullanmadım..arkadaşın Tel.k750i Ve Tema Yaptım Ama Nereye Kaydedip Nasıl Yükleniyor Bilmiyorum..
örn.nokiada Diğer(other) Yüklenir(sis) Sonra Temalardan Alırsın Ama Bu Dosyaları Dosya Yöneticisi Görüyor...

Bunun Gibi Kur Dosyalarını

K750i De Nere Görüyor

K750i De Nerede Görüyor Nasıl Tema Yükleniyor..kur Dosyası Olarak..
 
GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
telefondan attıgın dosyanın içine bak orada kur silmek içinde temanın üstüne gelip sil diyon
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler....ama Ben Anlatamıyorum Arkadaşa...göremedim Diyor..
Dosya Yöneticisi Gibi Birşey Varmı 750i De?
Gizli Dosyaları Gören?

--------------- Ekleme ---------------

dosyayı Bluetoothla Al Telefona Bölece Aramazsın ;)
Yanımda Olsa çoktan Hallederdim Ama Değil..
 

ufuk023

Üye
ayarlara gir temalara gir orda bulursun dosya yöneticisinden de istersen sil istersen gönderebilirsin.ok
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
    Konu Sahibi
ayarlara gir temalara gir orda bulursun dosya yöneticisinden de istersen sil istersen gönderebilirsin.ok
akıllıya anlattım ama dinleyen yokki....gel diyor bana sevgilisinin doğum günüymüş ona süpriz yapacakmış....gidiş geliş 100km....nasıl gideyim kardeş...mecburi konu:)
 
> çileke$ <

> çileke$ <

Üye
Konu ilgili bölüme taşındı...:)
 

Rulz

Üye
Temayı tlf. attığında diğerler klasörüne kayt ediliyor. Diğer klasörüne girip temayı kur diyeceksin telefona kurulunca zaten sana soruyor ayarlansınmı diye orada ayarla.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt