Katılıyorum.Hoşgeldin jöly. Sen yokken burada doğum günün kutlanmıştı hatta baya bir "keşke gelse de unutulmadığını görse" tarzında yorum yazılmıştı. Geldiğin iyi oldu.![]()

Hoşgeldin jöly. Sen yokken burada doğum günün kutlanmıştı hatta baya bir "keşke gelse de unutulmadığını görse" tarzında yorum yazılmıştı. Geldiğin iyi oldu. Eskilerden doğru dürüst kimse kalmamıştı.![]()
tabi söylemiyorsun ki daha günün ilk dakikalarında d.gününü kutlaığımızıgeldim ve gördüm hatırlanmak güzel şey...herkese çok teşekkür ederim...

tabi söylemiyorsun ki daha günün ilk dakikalarında d.gününü kutlaığımızı![]()
olsun arada şımartmak lazım dimisenin yerin her zaman başka benim için canım arkadaşım...söylememe gerek yok bilmen gerek...

