Kırdıysak, kırıldıysak hepsi geride kaldı. Yeni bir gün, yeni bir başlangıç. Tekrar hoşgeldin jöly. Özgeye selamlarımı iletirsin inş.![]()
bak seeen kimleri görüyorum![]()

senide burda görmem benim için büyük sürpriz nerelerdesin yawbak seeen kimleri görüyorum![]()

hadi canımmm vaayy hoş geldin![]()

unutma defocummm babandan torpilliyim...anladın sen onu...Aaa omayra aşk olsun KKSMfalcı ablamısda hazır YATIRımımız da :d
tşk ederim hidayet geldik işte
jöly ben seni bıraksam sen beni bırakmazsın ki başımın tatlı belası![]()

Aaa omayra aşk olsun KKSMfalcı ablamısda hazır YATIRımımız da :d
tşk ederim hidayet geldik işte
jöly ben seni bıraksam sen beni bırakmazsın ki başımın tatlı belası![]()
