Satılık Takaslık Nokia 6280

Sponsorlu Bağlantılar

khytr89

khytr89

Üye
    Konu Sahibi
Satılık Takaslık Nokia 6280
Arkadaşlar elimde Nokia 6280 var.
Cihazla birlikte:

* Telefon tanıtım CDsi
* Orjinal Nokia CA-53 USB kablosu
* Orjinal Nokia AD-49 kulaklık aparatı
* Orjinal Nokia AC-5E şarj cihazı

Telefonun kasası kir ve çiziklerden dolayı arkadaşımın 6280 i ile değiştirilmiştir (Arkadaşın teli sizlere ömür oldu o da bana kasasını sattı.)

Cihazın kasası değişirken ekranda ufak bir sorun meydana geldi.Kullanımı kesinlikle etkilemiyor.Ekranın sağ alt köşesi çok hafif karadı.Sadece beyaz renklerde belli oluyor.Büyük bir ihtimal ekran filmi değişecek ama o kadar küçük ki değmez yani filmi değiştirmeye

Cihazın özellikleri

320 X 240 pikselli 262.000 renkli tft ekran
64 tonlu yüksek sesli hoparlör
2 MP + VGA kamera (Resim boyutu 1600 X 1200 - Video boyutu 640 X 480)
Bluetooth,kızılötesi,GSM,GPRS,EDGE,UMTS bağlantılarını destekleme
4 GB ye kadar artırılabilir MiniSD yuvası (Benim size vereceğim miktar 512 MB)
Radyo
Baskonuş
Desteklediği Xpress ler: XpressPrint

Fiyat 250 ytl dir
 


fyd_14

Üye
kardeş tel yurt dısı falan mı garantisi yokmu bende w810i var takas düşünür müsün??
 
willrock

willrock

Üye
bndede war 6280 hiç bi sorunyok sıfır aldım kutulu ama faturası yok 200 ytl diyorum
 

romeo1925

Üye
bndede war 6280 hiç bi sorunyok sıfır aldım kutulu ama faturası yok 200 ytl diyorum
SELAMLAR BENDE DE SAMSUNG E 200 VAR KUTUSU FATURASI HERŞEYİ VAR TAKAS DÜŞÜNÜRMÜSÜN ÜZERİNE FARK NEYSE VERİRİM. SAYGILARIMLA...İZMİR HATAYDAYIM...
 
khytr89

khytr89

Üye
    Konu Sahibi
Telefon yurtdışı mı bilmiyorum.Ama imei kayıtlı.Eski kasanın arkasında Nokia Com Garantisi yazıyordu.Değiştirdiğim kasada yazıyor.
 

fyd_14

Üye
bndede war 6280 hiç bi sorunyok sıfır aldım kutulu ama faturası yok 200 ytl diyorum

kardeş takas düşünüyo musun ??
 
khytr89

khytr89

Üye
    Konu Sahibi
willrock git satış yerine kendi ilanını aç.Umarım açık ve net olmuştur.

Telefon + şarj aleti + ad-49 + kulaklık + usb kablo ve cd 250 ytl benim ilanıma birşeyler yazacaksananız yazın.willrock ın yazdıklarıyla ilgilenenler gitsin ona pm atsın.Bu benim ilanım.willrock ın yazdıklarıyla ilgili başka bir mesaj görmek istemiyorum.
 

HelloWorld

Üye
biraz düşebilirsen fiyattan almayı düşünüyorum
 
khytr89

khytr89

Üye
    Konu Sahibi
Sana uygun olan fiyatı yaz orta yolu bulalım.Ama tabiki mantıklı bir fiyat yazarsan sevinirim
 

forsakene

Üye
benim 6680 var 6280 le takas edelim 200 ytl diyen arkadasa diyorum

--------------- Ekleme ---------------

abi 200 ytl ye satıyosan güzel teklif yapım 6680 veee 2 tane 512 ram düşün
 
erfc20

erfc20

Üye
daha indiren varmı :D
 

feride_eren

Üye
eger satarsan 120ye ancak pıyasada kalmadı artık bunlardan

--------------- Ekleme ---------------

ya 120 ye bırakın iştee acil cevap
 


Üst Alt