603 açıkken şarj olmuyor

Sponsorlu Bağlantılar



tekirium

tekirium

Üye
    Konu Sahibi
Gogılınızında drivenizinde
Yandexe geçin rahat edin
Yandex disk
Çeviri
Harita
Navigasyon
Vs.
Gogıldan çok daha iyi
Siz hala gogıllq takılın
Böyle devamke
Afferim afferim
alın hocam
 
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
alın hocam
İlk önce buna yükleyeydin ya
Neyse.
Sorun ...
Çözüm...
@DarkredBlue61 yazmış
Bataryadan da yapar, şarj soketi sorunluysa ondan da yapar, anakart arızası kart arızası vs de varsa kısadevreye düşürüp o şekilde de şarjı yiyor olabilir. ilk bataryadan başlardım ben olsam yada kablo + 2 amperlik şarj cihazi
Budur

İşte akıl zeka ve feraset
Feraset yazmıştın bi keresinde bir mesajında @DarkredBlue61
Ne demek o ?
 
  • Kahkaha
Tepkiler: DarkredBlue61
tekirium

tekirium

Üye
    Konu Sahibi
İlk önce buna yükleyeydin ya
Neyse.
Sorun ...
Çözüm...
@DarkredBlue61 yazmış

Budur

İşte akıl zeka ve feraset
Feraset yazmıştın bi keresinde bir mesajında @DarkredBlue61
Ne demek o ?
evet hocam bataraydan olabilir mi sorun?
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
evet hocam bataraydan olabilir mi sorun?
Etken Çok.Batarya Kaç Yıllık Sonuçta Ankaradaysan Yan Sanayi Ucuza Çözülür Diğer İlleri Bilmem.
Mesaj birleştirildi:

İlk önce buna yükleyeydin ya
Neyse.
Sorun ...
Çözüm...
@DarkredBlue61 yazmış

Budur

İşte akıl zeka ve feraset
Feraset yazmıştın bi keresinde bir mesajında @DarkredBlue61
Ne demek o ?
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
telefoncularda vardır önce denemek lazım sonra patlar elimde birinde vardır bir kaç yerde de çıkma şansı var
çıkmalardan bişey bekleme derim. kaç yıllık cihaz. yan sanayilerde kolay kolay şişme etmeye denk gelmedim.benden çokta batarya eskitmemişsindir diye tahmin ediyorum :) güneşin alnında 3 saat aralıksız fotoğraf çektirip şarjda bile tuttum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı
tekirium

tekirium

Üye
    Konu Sahibi
çıkmalardan bişey bekleme derim. kaç yıllık cihaz. yan sanayilerde kolay kolay şişme etmeye denk gelmedim.benden çokta batarya eskitmemişsindir diye tahmin ediyorum :) güneşin alnında 3 saat aralıksız fotoğraf çektirip şarjda bile tuttum :D
çıkma dseğil yaw yan sanayi hem test için bundan iyi olur en azından
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
  • Kahkaha
Tepkiler: DarkredBlue61

Dobraokuyucu

Üye
neredn yükliuim hocam fotoğrfaı o zaman?
Mesaj birleştirildi:


Mesaj birleştirildi:


hocam?
Hizliresime yukle
Mesaj birleştirildi:

Anakart sorunu gibi geldi bana pilden çok. 1280 de yaşadım aynı sorunu. Karttan cip degisti
 
tekirium

tekirium

Üye
    Konu Sahibi
Hizliresime yukle
Mesaj birleştirildi:

Anakart sorunu gibi geldi bana pilden çok. 1280 de yaşadım aynı sorunu. Karttan cip degisti
Satıcı bende böyle sorun yok diyordu. Ama satıcıya pek de güvenesim yok. Ama bataryanın hali ortada aras kargo elden geçirmiş.
 
KomiserMemoli_12

KomiserMemoli_12

Üye
2. El telefon internetten alınmaz. Ben yıllar önce Nokia N8 aldım ve satıcı ile bizzat görüşüp telefonu detaylı inceledikten sonra aldım. Bizim ülkemizde ikinci el telefon satan kimseye güven olmaz. Kaç para verdin bozuk telefona?
 

Dobraokuyucu

Üye
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
aras kargo elden geçirmiş.
@Dobraokuyucu nun yazdığı gibi
Bence de kargoya suç yükleme
Satıcının yalanıdır o
Kargo da hele de aras kargo yani bu
Telefonun içinde miydi batarya yoksa dışındamıydı
İçindeyse yüzde 1000 satıcı dan
Dışındaysa da yine yüzde 💯 satıcıdandır.
Batarya kargocu da o hale gelemez
 

Dobraokuyucu

Üye
@Dobraokuyucu nun yazdığı gibi
Bence de kargoya suç yükleme
Satıcının yalanıdır o
Kargo da hele de aras kargo yani bu
Telefonun içinde miydi batarya yoksa dışındamıydı
İçindeyse yüzde 1000 satıcı dan
Dışındaysa da yine yüzde 💯 satıcıdandır.
Batarya kargocu da o hale gelemez
O bataryanın o hale gelmesi için telefonun alt kısmının yok olması lazım.
 
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
yani satıcıya şimdi küfür edicem olmayacak.
Seninki yine iyi
Ben askere gidicem diye tuşlu telefon almıştım birinden hem batarya şişikmiş
Hem de hiç şarj almıyordu
2 saat bile kullanamadan çöp olmuştu telefon aklıma geldikçe sinirleniyorum:off::sinir
Mesaj birleştirildi:

Hakkımı asla helal etmiyorum
etmicem de
Öte tarafta versin hesabını
 


Üst Alt