0sıfırcı
Üye
Drive yerine yandex disk kullanın çok daha iyi
Drive açılmadı
Bi türlü fotoya ulaşamadım neyse
Drive yerine yandex disk kullanın çok daha iyi
Gogılınızında drivenizinde
Yandexe geçin rahat edin
Yandex disk
Çeviri
Harita
Navigasyon
Vs.
Gogıldan çok daha iyi
Siz hala gogıllq takılın
Böyle devamke
Afferim afferim
İlk önce buna yükleyeydin yaLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızalın hocam
BudurBataryadan da yapar, şarj soketi sorunluysa ondan da yapar, anakart arızası kart arızası vs de varsa kısadevreye düşürüp o şekilde de şarjı yiyor olabilir. ilk bataryadan başlardım ben olsam yada kablo + 2 amperlik şarj cihazi
evet hocam bataraydan olabilir mi sorun?İlk önce buna yükleyeydin ya
Neyse.
Sorun ...
Çözüm...
@DarkredBlue61 yazmış
Budur
İşte akıl zeka ve feraset
Feraset yazmıştın bi keresinde bir mesajında @DarkredBlue61
Ne demek o ?
Etken Çok.Batarya Kaç Yıllık Sonuçta Ankaradaysan Yan Sanayi Ucuza Çözülür Diğer İlleri Bilmem.evet hocam bataraydan olabilir mi sorun?
İlk önce buna yükleyeydin ya
Neyse.
Sorun ...
Çözüm...
@DarkredBlue61 yazmış
Budur
İşte akıl zeka ve feraset
Feraset yazmıştın bi keresinde bir mesajında @DarkredBlue61
Ne demek o ?
burdurdayım burdada bulmak zorEtken Çok.Batarya Kaç Yıllık Sonuçta Ankaradaysan Yan Sanayi Ucuza Çözülür Diğer İlleri Bilmem.
internetten al olmadı şansına...burdurdayım burdada bulmak zor
telefoncularda vardır önce denemek lazım sonra patlar elimde birinde vardır bir kaç yerde de çıkma şansı varinternetten al olmadı şansına...
çıkmalardan bişey bekleme derim. kaç yıllık cihaz. yan sanayilerde kolay kolay şişme etmeye denk gelmedim.benden çokta batarya eskitmemişsindir diye tahmin ediyorumtelefoncularda vardır önce denemek lazım sonra patlar elimde birinde vardır bir kaç yerde de çıkma şansı var
güneşin alnında 3 saat aralıksız fotoğraf çektirip şarjda bile tuttum 
çıkma dseğil yaw yan sanayi hem test için bundan iyi olur en azındançıkmalardan bişey bekleme derim. kaç yıllık cihaz. yan sanayilerde kolay kolay şişme etmeye denk gelmedim.benden çokta batarya eskitmemişsindir diye tahmin ediyorumgüneşin alnında 3 saat aralıksız fotoğraf çektirip şarjda bile tuttum
![]()
Etken çokevet hocam bataraydan olabilir mi sorun?
ha pardonçıkma dseğil yaw yan sanayi hem test için bundan iyi olur en azından
Hizliresime yukleneredn yükliuim hocam fotoğrfaı o zaman?
Mesaj birleştirildi:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızMesaj birleştirildi:
hocam?
Satıcı bende böyle sorun yok diyordu. Ama satıcıya pek de güvenesim yok. Ama bataryanın hali ortada aras kargo elden geçirmiş.Hizliresime yukle
Mesaj birleştirildi:
Anakart sorunu gibi geldi bana pilden çok. 1280 de yaşadım aynı sorunu. Karttan cip degisti
Suçun kargoda olmadığından eminimSatıcı bende böyle sorun yok diyordu. Ama satıcıya pek de güvenesim yok. Ama bataryanın hali ortada aras kargo elden geçirmiş.
@Dobraokuyucu nun yazdığı gibiaras kargo elden geçirmiş.
O bataryanın o hale gelmesi için telefonun alt kısmının yok olması lazım.@Dobraokuyucu nun yazdığı gibi
Bence de kargoya suç yükleme
Satıcının yalanıdır o
Kargo da hele de aras kargo yani bu
Telefonun içinde miydi batarya yoksa dışındamıydı
İçindeyse yüzde 1000 satıcı dan
Dışındaysa da yine yüzde 💯 satıcıdandır.
Batarya kargocu da o hale gelemez
yani satıcıya şimdi küfür edicem olmayacak.O bataryanın o hale gelmesi için telefonun alt kısmının yok olması lazım.
Seninki yine iyiyani satıcıya şimdi küfür edicem olmayacak.


