Forum Teması Değisti

Sponsorlu Bağlantılar

MAERKEK

MAERKEK

Admin
Geçen gün operatörler, mobil hatlar hakkında bir araştırma yaptım, onda bile maxi çıkmadı, üye sayısı buradan 10 kat az olup, buradan en az 10 kat daha aktif bir forum çıktı. Zaman kuru kalabalıkların değil aktif azların zamanıdır, forum kültürünün sadece burası için bittiğini görmüş olduk. Kıbrıstan fazla, Ermenistan kadar nüfusu olan forum ölü evinden beter. Dünyanın en büyük telefon forumlarından birinin YouTube üzerinde telefon incelemesi yapmaması, buranın üyeler üzerinde döndüğünü kanıtlar niteliktedir, her ne kadar bunu başarmaya çalışan 1 admin olduysada devamı gelmedi. Yazınız ileri görüş yanında, çözümde içeriyor (h)
İnceleme gündemi takip etmezse olmaz babayiğit . Benim bir iki başlığım canlandırmıyor
 
  • Cool
Tepkiler: PALA.


PALA.

PALA.

Üye
İnceleme gündemi takip etmezse olmaz babayiğit . Benim bir iki başlığım canlandırmıyor

:pro2:
Bir ara Buğra reis de denedi olmadı :hmmm
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Mesaj birleştirildi:

Site bulunur da bize ait bir site olsa daha güzel olur. Maxi up. Kulağa hoş geliyor. :cool
Olması gereken şeyler, maxi-up, maxi-caps, maxi-sözlük.

Olmaz diyene maxi-gözlük :cool
 
Son düzenleme:

Dobraokuyucu

Üye
Foruma yeni ve özgün bir yazı yazasım gelmiyor ki. 3 ay sürüyor konunun onaydan geçmesi. Zaten kimsenin de umrunda değil. Site sahibi bile LinkedIn profiline yazmak dışında bir vasıf ile bu siteye sahip çıkıyor mu bundan bile emin değilim.
 
  • Düşünceli
Tepkiler: MAERKEK
SHS

SHS

Üye
Geçen gün operatörler, mobil hatlar hakkında bir araştırma yaptım, onda bile maxi çıkmadı, üye sayısı buradan 10 kat az olup, buradan en az 10 kat daha aktif bir forum çıktı. Zaman kuru kalabalıkların değil aktif azların zamanıdır, forum kültürünün sadece burası için bittiğini görmüş olduk. Kıbrıstan fazla, Ermenistan kadar nüfusu olan forum ölü evinden beter. Dünyanın en büyük telefon forumlarından birinin YouTube üzerinde telefon incelemesi yapmaması, buranın üyeler üzerinde döndüğünü kanıtlar niteliktedir, her ne kadar bunu başarmaya çalışan 1 admin olduysada devamı gelmedi. Yazınız ileri görüş yanında, çözümde içeriyor (h)

zaman hızlı, youtube treni kaçtı,, artık herşey 1 dkya sığmalı ne incelemesi :muha:
 
  • Kahkaha
  • Üzüldüm
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı, MAERKEK, PALA. ve 1 kişi daha
MAERKEK

MAERKEK

Admin
İnsanlar bu tüketim çılgınlığından kurtulacak . En iyi işleyen forum ortak bir sorun çözmek için açılan forumlar . Bu forumda soru soran da pek yok sorulan soruya verilen cevapta
 
  • Beğen
Tepkiler: PALA.
PALA.

PALA.

Üye
zaman hızlı, youtube treni kaçtı,, artık herşey 1 dkya sığmalı ne incelemesi :muha:
Millet kaçıyor :hmmm
Kestirmeden bombayı döşüyelim, saniyesinde uçsun.
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
MAERKEK

MAERKEK

Admin
Ben instagram kısa videolara bakmamaya çalışıyor oraya haftada 1 giriyorum. Fitefoxtan youtube shorta kapalı uzun videolar izliyorum. Dışarıya çıktığımda manzarayı izlemeyi , arkadaş ortamında telefonu elime almamaya çalışıyorum. Her seferinde telefon elinde çok durdu diyorum.

Forum siteleri dikkati dağıtacak şelilde değiller
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS ve PALA.
PALA.

PALA.

Üye
Ben instagram kısa videolara bakmamaya çalışıyor oraya haftada 1 giriyorum. Fitefoxtan youtube shorta kapalı uzun videolar izliyorum. Dışarıya çıktığımda manzarayı izlemeyi , arkadaş ortamında telefonu elime almamaya çalışıyorum. Her seferinde telefon elinde çok durdu diyorum.

Forum siteleri dikkati dağıtacak şelilde değiller
Adam zamanında forumda 20.000 mesaj patlatmış, buralar sosyal medya bu kadar aktif değilken aktifti. @SHS 46 mesaj daha atsan şarj fullenecek, nasıl başardınız bu işi :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS ve MAERKEK
MAERKEK

MAERKEK

Admin
Adam zamanında forumda 20.000 mesaj patlatmış, buralar sosyal medya bu kadar aktif değilken aktifti. @SHS 46 mesaj daha atsan şarj fullenecek, nasıl başardınız bu işi :hmmm
Yıllardır yazıyorum ilerlemiyor yahu
 
  • Beğen
Tepkiler: PALA.
@Safak

@Safak

Üye
    Konu Sahibi
zaman hızlı, youtube treni kaçtı,, artık herşey 1 dkya sığmalı ne incelemesi :muha:
yapay zeka artık direk bütün forumlara tek attı kim ugrasır foruma gir soru sor soruya gelecek cevabı bekle gir chatgpt sor sorunu al cevabı tabi oda sallamazsa yazımdada belirtiğim gibi forumu daha cok sosyal medya vari bir yer haline getirselerdi o zaman ilerlerdi işler buranın insanların bilgi al ver olayından bi tık oteye goturmeleri gerekirdi aslında zamanında cok net bir sekılde belirtmişim cozumu insanların buraya girmesi sadece bilgi icin değil eğlencede olmalı reddit en buyuk artılarından birisi bu oldu kurallar altında ezmıyor burada insanlar teknolojinin otesinde politika tarih sanat her alanda karsılık alabilecekleri bir yer haline gelseydi o zaman cok farklı seyler konusurduk tabi bunlar icin tesvık lazım cok ciddi yatırımlar lazım yatırım derken ornek youtube kanalı olsaydı ve buyuk bir kitleye hıtap etseydı mesela bu hafta forumumuzda unlu docent ... sorularınızı yanıtlayacak ınsanlar bı anda oraya gelmeye baslardı gelen kısıler forumu merak edip diğer konulara bakardı hepsi olmasada 100 kişiden 1 foruma 1 bilgilendirici veya tartısma yaratan konu bıraksa bu kelebek etkisi gosterirdi vs.. uzun bir yazı ama cozum buydu sımdı artık ısler donulemez bir noktada tabi para her kapıyı acar :cool
 
  • Beğen
  • Cool
Tepkiler: Dobraokuyucu, PALA. ve SHS
SHS

SHS

Üye
Ben instagram kısa videolara bakmamaya çalışıyor oraya haftada 1 giriyorum. Fitefoxtan youtube shorta kapalı uzun videolar izliyorum. Dışarıya çıktığımda manzarayı izlemeyi , arkadaş ortamında telefonu elime almamaya çalışıyorum. Her seferinde telefon elinde çok durdu diyorum.

Forum siteleri dikkati dağıtacak şelilde değiller

erkek yaaa :naughty:
Mesaj birleştirildi:

Adam zamanında forumda 20.000 mesaj patlatmış, buralar sosyal medya bu kadar aktif değilken aktifti. @SHS 46 mesaj daha atsan şarj fullenecek, nasıl başardınız bu işi :hmmm
sosyal medya yoktu işte :aha:
Mesaj birleştirildi:

yapay zeka artık direk bütün forumlara tek attı kim ugrasır foruma gir soru sor soruya gelecek cevabı bekle gir chatgpt sor sorunu al cevabı tabi oda sallamazsa yazımdada belirtiğim gibi forumu daha cok sosyal medya vari bir yer haline getirselerdi o zaman ilerlerdi işler buranın insanların bilgi al ver olayından bi tık oteye goturmeleri gerekirdi aslında zamanında cok net bir sekılde belirtmişim cozumu insanların buraya girmesi sadece bilgi icin değil eğlencede olmalı reddit en buyuk artılarından birisi bu oldu kurallar altında ezmıyor burada insanlar teknolojinin otesinde politika tarih sanat her alanda karsılık alabilecekleri bir yer haline gelseydi o zaman cok farklı seyler konusurduk tabi bunlar icin tesvık lazım cok ciddi yatırımlar lazım yatırım derken ornek youtube kanalı olsaydı ve buyuk bir kitleye hıtap etseydı mesela bu hafta forumumuzda unlu docent ... sorularınızı yanıtlayacak ınsanlar bı anda oraya gelmeye baslardı gelen kısıler forumu merak edip diğer konulara bakardı hepsi olmasada 100 kişiden 1 foruma 1 bilgilendirici veya tartısma yaratan konu bıraksa bu kelebek etkisi gosterirdi vs.. uzun bir yazı ama cozum buydu sımdı artık ısler donulemez bir noktada tabi para her kapıyı acar :cool

reddit tamam değişik bir kitle bizim bikaç sözlük var onlarda siyaset ve tartışmadan yürüyor ama uçarlar (yada uçmazlar linç kültürü var millet anonim hesaptan sallamayı seviyor), neyse ben bahsetcektim yapay zeka var doğru yönlendirirsen herşeyi yaptırabiliyorsun velhasıl kelam Ozan'a helal olsun kapatmamış siteyi ve forumu :turkiye:
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Dobraokuyucu, 0sıfırcı, PALA. ve 1 kişi daha
PALA.

PALA.

Üye
Son düzenleme:
  • Kahkaha
  • Beğen
Tepkiler: SHS, 0sıfırcı ve MAERKEK
MAERKEK

MAERKEK

Admin
erkek yaaa :naughty:
Mesaj birleştirildi:


sosyal medya yoktu işte :aha:
Mesaj birleştirildi:



reddit tamam değişik bir kitle bizim bikaç sözlük var onlarda siyaset ve tartışmadan yürüyor ama uçarlar (yada uçmazlar linç kültürü var millet anonim hesaptan sallamayı seviyor), neyse ben bahsetcektim yapay zeka var doğru yönlendirirsen herşeyi yaptırabiliyorsun velhasıl kelam Ozan'a helal olsun kapatmamış siteyi ve forumu :turkiye:
Bu forumda bir erkek var oda benim MA(ERKEK) gerisi ...
 
  • Beğen
  • Cool
  • Düşünceli
Tepkiler: PALA., Dobraokuyucu, SHS ve 1 kişi daha
SHS

SHS

Üye
Ağa birgün forumu satarsa :anlas: 26 baş ihtiyar emekli yönetici bedava hediyesi olur, olabilitesi yüksek durum :hmmm
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Mesaj birleştirildi:


Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

sende de ne video arşivi varmış, harcanıyorsun burda edit işine gir acil :pro2:
 
  • Beğen
  • Kahkaha
Tepkiler: MAERKEK, PALA. ve 0sıfırcı
PALA.

PALA.

Üye
sende de ne video arşivi varmış, harcanıyorsun burda edit işine gir acil :pro2:
Bizimkisi maksat muhabbet olsun, ortalık şenlensin:pro2:

Chatgpt mesela bu alanda çok başarısız, mizah anlayışı sıfırdır. Kendimi methetmeyim de bu işte iyiyimdir, özellikle de Türk filimlerindeki çoğu repliği bilirim (h)
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: SHS ve MAERKEK


Üst Alt