Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
ayrıca forumda bir kıtlık olduğu belli bu sene ben yılbaşı çekilişi olduğunu görmedim. ufak tefek vpn çekilişleri olsa da ya 1 ay ya 3 ay yani eskisi gibi kıymetli hediyeler yok.
Açılmaması daha iyiydi banların. Daha önce de söylemiştim bunu. Yarar getirmediği gibi ele de laf verdik. Oraya buraya yazmışlar açtılar ama gitmedim diye. Elimizdeki üyeleri tutmaya bakmalıyız. Daha önce tutulmadığı için şimdi bu durumda. Banı açılan kimse yarar getiren kişi değildi. Banlanmayan ama foruma küsen arkadaşları bulup getirmeliyiz. Eyyorlamam bu kadar.
küskünler arasında yıllar önce banlanan abilerimiz de var ve sdn gibi dh gibi forumlara göç ettiler. onları geri getirebilirsek eski günler yakındır. güzel günler görebiliriz belki , güneşli mavi günler.
Açılmaması daha iyiydi banların. Daha önce de söylemiştim bunu. Yarar getirmediği gibi ele de laf verdik. Oraya buraya yazmışlar açtılar ama gitmedim diye. Elimizdeki üyeleri tutmaya bakmalıyız. Daha önce tutulmadığı için şimdi bu durumda. Banı açılan kimse yarar getiren kişi değildi. Banlanmayan ama foruma küsen arkadaşları bulup getirmeliyiz. Eyyorlamam bu kadar.
küskünler arasında yıllar önce banlanan abilerimiz de var ve sdn gibi dh gibi forumlara göç ettiler. onları geri getirebilirsek eski günler yakındır. güzel günler görebiliriz belki , güneşli mavi günler.
Zaman yok fazla ve buna iten bir neden yok tetikleyici lazım önceden telefonla çok ilgilenirdim ve forumda çok takılırdım şimde ise neredeyse elime almıyorum farklı konularda var tabi ama bilmiyorum isteksizlik durumu hakim yoksa çok iyi konular var ve hala bu konuları açacak üyelerin mevcut olduğunu düşünüyorum
Mesaj birleştirildi:
Benim düşüncem facebook ve redditteki aktif üyeleri buraya çekmek hatta forumdaki çoğu konunun silinip tekrar bir düzenleme gelmesi mesela haritalarla ilgili bir bölüm açıp facebook grup adminleriyle konuşup top yekün buraya kaydırmak yada tarihle ilgili reddit üyelerle konuşup çoğunluğu buraya kaydırmak
Mesaj birleştirildi:
Çünkü forumun havası daha çok sosyal medya platformlarına benziyor ve bu konuda dahada ileri gidilmesi
Mesaj birleştirildi:
Birde gençleri hedef almak olmalı kuralları biraz daha gevşetip daha rahat bir ortam yaratmak
Mesaj birleştirildi:
Facebook ve redditte çok sağlam gruplar var facebook yeni politikaları yüzünden gençler reddite kaymaya başladı onları reddit yerine buraya çekip forumdan daha cok sosyal medya havasına bürünmesi
Mesaj birleştirildi:
Son olarak youtube girilmesi sitenin hemde baya sağlam girmesi gerekli zamanında deneme oldu ama devamı gelmedi
Geçen gün operatörler, mobil hatlar hakkında bir araştırma yaptım, onda bile maxi çıkmadı, üye sayısı buradan 10 kat az olup, buradan en az 10 kat daha aktif bir forum çıktı. Zaman kuru kalabalıkların değil aktif azların zamanıdır, forum kültürünün sadece burası için bittiğini görmüş olduk. Kıbrıstan fazla, Ermenistan kadar nüfusu olan forum ölü evinden beter. Dünyanın en büyük telefon forumlarından birinin YouTube üzerinde telefon incelemesi yapmaması, buranın üyeler üzerinde döndüğünü kanıtlar niteliktedir, her ne kadar bunu başarmaya çalışan 1 admin olduysada devamı gelmedi. Yazınız ileri görüş yanında, çözümde içeriyor