Forum Teması Değisti

Sponsorlu Bağlantılar

ömer talat katı

ömer talat katı

Moderator
Lan aynı muhabbetler dönüyor baktım da. Bu dallamalar siz değilsinizdir inşallah yoksa zincirler eritilip silaha dönecektir. :gun1:
ayrıca forumda bir kıtlık olduğu belli bu sene ben yılbaşı çekilişi olduğunu görmedim. ufak tefek vpn çekilişleri olsa da ya 1 ay ya 3 ay yani eskisi gibi kıymetli hediyeler yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2625978


ömer talat katı

ömer talat katı

Moderator
Lan aynı muhabbetler dönüyor baktım da. Bu dallamalar siz değilsinizdir inşallah yoksa zincirler eritilip silaha dönecek
Açılmaması daha iyiydi banların. Daha önce de söylemiştim bunu. Yarar getirmediği gibi ele de laf verdik. Oraya buraya yazmışlar açtılar ama gitmedim diye. Elimizdeki üyeleri tutmaya bakmalıyız. Daha önce tutulmadığı için şimdi bu durumda. Banı açılan kimse yarar getiren kişi değildi. Banlanmayan ama foruma küsen arkadaşları bulup getirmeliyiz. Eyyorlamam bu kadar.
küskünler arasında yıllar önce banlanan abilerimiz de var ve sdn gibi dh gibi forumlara göç ettiler. onları geri getirebilirsek eski günler yakındır. güzel günler görebiliriz belki , güneşli mavi günler.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2625978
Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
Açılmaması daha iyiydi banların. Daha önce de söylemiştim bunu. Yarar getirmediği gibi ele de laf verdik. Oraya buraya yazmışlar açtılar ama gitmedim diye. Elimizdeki üyeleri tutmaya bakmalıyız. Daha önce tutulmadığı için şimdi bu durumda. Banı açılan kimse yarar getiren kişi değildi. Banlanmayan ama foruma küsen arkadaşları bulup getirmeliyiz. Eyyorlamam bu kadar.
Banlanmak için ne yapmam gerekiyor?😁
 
ömer talat katı

ömer talat katı

Moderator
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2625978
Baydırman

Baydırman

Moderator
İnternette yazan her şeye inanmayın sevgili arkadaşlar. Maxicep'in seveni çok ama sevmeyeni daha çok.
 
  • Şaşırdım
Tepkiler: Silinen Üye 2625978
Baydırman

Baydırman

Moderator
küskünler arasında yıllar önce banlanan abilerimiz de var ve sdn gibi dh gibi forumlara göç ettiler. onları geri getirebilirsek eski günler yakındır. güzel günler görebiliriz belki , güneşli mavi günler.
Gelsinler. Davetiye mi yollayalım yani? Bütün banlar açıldı, herkese de e posta gitti. Daha ne yapalım?
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2625978
Baydırman

Baydırman

Moderator
  • Beğen
  • Cool
Tepkiler: MAERKEK ve PALA.
PALA.

PALA.

Üye
Symbiandan çıkış yapılmıyor, direk hesap sayfasına yönlendiriyor, sağ üste bir çıkış butonu eklenebilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Baydırman, Murat Alper ve MAERKEK
PALA.

PALA.

Üye
Symbiandan çıkış yapılmıyor, direk hesap sayfasına yönlendiriyor, sağ üste bir çıkış butonu eklenebilir.
Kime diyoruz yahu öldünüz mü diyecem de :hmmm sadece ölüler görüyor galiba yazdığımızı :cool
 
  • Beğen
Tepkiler: Baydırman ve Murat Alper
PALA.

PALA.

Üye
Nasıl bir sorun oluyor ?
Çıkış yapmak istediğimde menü açılmıyor, hesabım sayfasına yönlendiriyor, şu sağ üstteki lamba düğmesinin yanına bir çıkış eklenebilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK
Ozan

Ozan

Admin
Şu an tam istediğiniz gibi umarım 🙂

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

  • Cool
Tepkiler: PALA.
PALA.

PALA.

Üye
Şu an tam istediğiniz gibi umarım
Hocam elinize sağlık, özellik süper çalışıyor, symbianda denendi :)

Bu sefer de mesaj yazarken sorun çıktı, yazdığım mesaj görünmüyor, galiba bu sefer benim telefonda sıkıntı var :D çözmeye çalışayım bakalım :alsana:
 
  • Beğen
Tepkiler: Ozan ve Murat Alper
@Safak

@Safak

Üye
    Konu Sahibi
Zaman yok fazla ve buna iten bir neden yok tetikleyici lazım önceden telefonla çok ilgilenirdim ve forumda çok takılırdım şimde ise neredeyse elime almıyorum farklı konularda var tabi ama bilmiyorum isteksizlik durumu hakim yoksa çok iyi konular var ve hala bu konuları açacak üyelerin mevcut olduğunu düşünüyorum
Mesaj birleştirildi:

Benim düşüncem facebook ve redditteki aktif üyeleri buraya çekmek hatta forumdaki çoğu konunun silinip tekrar bir düzenleme gelmesi mesela haritalarla ilgili bir bölüm açıp facebook grup adminleriyle konuşup top yekün buraya kaydırmak yada tarihle ilgili reddit üyelerle konuşup çoğunluğu buraya kaydırmak
Mesaj birleştirildi:

Çünkü forumun havası daha çok sosyal medya platformlarına benziyor ve bu konuda dahada ileri gidilmesi
Mesaj birleştirildi:

Birde gençleri hedef almak olmalı kuralları biraz daha gevşetip daha rahat bir ortam yaratmak
Mesaj birleştirildi:

Facebook ve redditte çok sağlam gruplar var facebook yeni politikaları yüzünden gençler reddite kaymaya başladı onları reddit yerine buraya çekip forumdan daha cok sosyal medya havasına bürünmesi
Mesaj birleştirildi:

Son olarak youtube girilmesi sitenin hemde baya sağlam girmesi gerekli zamanında deneme oldu ama devamı gelmedi
evet baya ileri görüşlü bir yazıymış :cool
 
  • Beğen
  • Cool
Tepkiler: Dobraokuyucu, MAERKEK, PALA. ve 1 kişi daha
PALA.

PALA.

Üye
evet baya ileri görüşlü bir yazıymış :cool
Geçen gün operatörler, mobil hatlar hakkında bir araştırma yaptım, onda bile maxi çıkmadı, üye sayısı buradan 10 kat az olup, buradan en az 10 kat daha aktif bir forum çıktı. Zaman kuru kalabalıkların değil aktif azların zamanıdır, forum kültürünün sadece burası için bittiğini görmüş olduk. Kıbrıstan fazla, Ermenistan kadar nüfusu olan forum ölü evinden beter. Dünyanın en büyük telefon forumlarından birinin YouTube üzerinde telefon incelemesi yapmaması, buranın üyeler üzerinde döndüğünü kanıtlar niteliktedir, her ne kadar bunu başarmaya çalışan 1 admin olduysada devamı gelmedi. Yazınız ileri görüş yanında, çözümde içeriyor (h)
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS, @Safak ve MAERKEK


Üst Alt