G2 kullanıp g3 e geçenler pişman olup g2 ye geri dönüş yaptılar , yapanlar oldu , bence g2 g3 ten daha ii , bi g2 kullanıcısı olarak kesinlikle g2 öneriririm herhangi bi sıkıntısının çıktığı falan da yok sahibinden den 2.el aldım 6 aydır kullanıyorum gayet memnunum bazı forum sitelerinde de g3 u tavsiye etmediklerini görebilirsin bende ilk alırken 2 mi 3 mu alsam diye çok araştırdım g2 ye karar verdim her türlü seni götürecek bi cihaz 32 lik temiz 2.el bulabilirsen kaçırma g3 e gerek yok