Tavsiye LG G2 fiyatları ?

Sponsorlu Bağlantılar

PesimisT-35

PesimisT-35

Üye
G2lerde catlama sorunu yok o G3lerde,G3lerinde son serilerinde o sorunu buyuk olcude duzelttiler.G2 ikinciel piyasasi 700-850 civarlari.
 
  • Beğen
Tepkiler: wegas23


Sarangni

Sarangni

Üye
G2lerde catlama sorunu yok o G3lerde,G3lerinde son serilerinde o sorunu buyuk olcude duzelttiler.G2 ikinciel piyasasi 700-850 civarlari.
Bana sıfır kutu geldi G3 ile takas edeyim dedim. Telefonucular 600 verdi en iyi veren 800 verdi G3 için de 600 üste isetiler vazgeçip almadım.
 
  • Beğen
Tepkiler: wegas23
wegas23

wegas23

Üye
    Konu Sahibi
Bana sıfır kutu geldi G3 ile takas edeyim dedim. Telefonucular 600 verdi en iyi veren 800 verdi G3 için de 600 üste isetiler vazgeçip almadım.

Yuh G3 un 2.el fıyatı neymiş öyle üstüne 600 tl istıyorlar
G2lerde catlama sorunu yok o G3lerde,G3lerinde son serilerinde o sorunu buyuk olcude duzelttiler.G2 ikinciel piyasasi 700-850 civarlari.

G3(16 GB ile 32 GB ) 2.el fıyatları ne kadar acaba ?
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Yuh G3 un 2.el fıyatı neymiş öyle üstüne 600 tl istıyorlar


G3(16 GB ile 32 GB ) 2.el fıyatları ne kadar acaba ?
Ben sıfır G3 istedim kapalı kutuda G2 32 GB Siyah verecektim ama 600 TL fark istediler. G2 ve G3 arasında ki fark o kadar etmez. Hatta şarj felan gibi konular da G2 daha iyi bir cihaz.
 
wegas23

wegas23

Üye
    Konu Sahibi
Ben sıfır G3 istedim kapalı kutuda G2 32 GB Siyah verecektim ama 600 TL fark istediler. G2 ve G3 arasında ki fark o kadar etmez. Hatta şarj felan gibi konular da G2 daha iyi bir cihaz.
Yine de baya fazla istenmış
 
NekOne99

NekOne99

Üye
selamun aleyküm g2 alıcam böyle bi ilan buldum telefonun orjinal oldugunu nasıl anlayabilirim ??
 
Black-GhosT

Black-GhosT

Üye
G2 kullanıp g3 e geçenler pişman olup g2 ye geri dönüş yaptılar , yapanlar oldu , bence g2 g3 ten daha ii , bi g2 kullanıcısı olarak kesinlikle g2 öneriririm herhangi bi sıkıntısının çıktığı falan da yok sahibinden den 2.el aldım 6 aydır kullanıyorum gayet memnunum bazı forum sitelerinde de g3 u tavsiye etmediklerini görebilirsin bende ilk alırken 2 mi 3 mu alsam diye çok araştırdım g2 ye karar verdim her türlü seni götürecek bi cihaz 32 lik temiz 2.el bulabilirsen kaçırma g3 e gerek yok
 
wegas23

wegas23

Üye
    Konu Sahibi
selamun aleyküm g2 alıcam böyle bi ilan buldum telefonun orjinal oldugunu nasıl anlayabilirim ??
yok kardeş iyi misin sen o fıyata sıfırı geçtım 2.el bıle bulamazsın kore malı yanı sport alma
G2 kullanıp g3 e geçenler pişman olup g2 ye geri dönüş yaptılar , yapanlar oldu , bence g2 g3 ten daha ii , bi g2 kullanıcısı olarak kesinlikle g2 öneriririm herhangi bi sıkıntısının çıktığı falan da yok sahibinden den 2.el aldım 6 aydır kullanıyorum gayet memnunum bazı forum sitelerinde de g3 u tavsiye etmediklerini görebilirsin bende ilk alırken 2 mi 3 mu alsam diye çok araştırdım g2 ye karar verdim her türlü seni götürecek bi cihaz 32 lik temiz 2.el bulabilirsen kaçırma g3 e gerek yok
ben G3 32GB alacam araştırdıgım kadarıyla telefon baya iyi 3gb ram 32 gb dahiili hafıza 2k ekran 3000 mAh batarya bence gayet iyi :)
 
general4242

general4242

Üye
Ben alalı 1 ay oluyor. Daha 1 hafta kullanılmış. 32 GB 3 GB ramli. Telefon d855 modeli ve en son çıkan 502 k serisi. Tamamen Kore üretimi arkasında içinde made in Kore yazıyor. Gelelim fiyata... Sadece 1050 TL fatura ve garanti yeni bize kesildi :D
 
wegas23

wegas23

Üye
    Konu Sahibi
Ben alalı 1 ay oluyor. Daha 1 hafta kullanılmış. 32 GB 3 GB ramli. Telefon d855 modeli ve en son çıkan 502 k serisi. Tamamen Kore üretimi arkasında içinde made in Kore yazıyor. Gelelim fiyata... Sadece 1050 TL fatura ve garanti yeni bize kesildi :D
bilmiyorum ama ben hafta sonu pazar günü teknosa da G3 32GB almayı düşünuyorum telefoncularda sıfır cihaz alınmaz diye düşünüyorum :D
 
general4242

general4242

Üye
bilmiyorum ama ben hafta sonu pazar günü teknosa da G3 32GB almayı düşünuyorum telefoncularda sıfır cihaz alınmaz diye düşünüyorum :D
Telefoncundan sıfır telefon alacağına bimeks teknosa vatan gibi yerlerden alırsın tabiki ama benim telefon mesajimi iyi okuduysan 0 sayılacak kadar az kullanılmış daha faturası ve garantisi kesilmemiş. Buna rağmen fiyat 1050 TL yanı çok ucuz. D855 modeli olmasıda yayınlanan ilk android güncellemesi alacağı anlamına gelir. D855tr modeli aylar sonra alır ve bazen almaz bile :)
Gerçi teknosa dakinde de d855 yazıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: wegas23
wegas23

wegas23

Üye
    Konu Sahibi
Telefoncundan sıfır telefon alacağına bimeks teknosa vatan gibi yerlerden alırsın tabiki ama benim telefon mesajimi iyi okuduysan 0 sayılacak kadar az kullanılmış daha faturası ve garantisi kesilmemiş. Buna rağmen fiyat 1050 TL yanı çok ucuz. D855 modeli olmasıda yayınlanan ilk android güncellemesi alacağı anlamına gelir. D855tr modeli aylar sonra alır ve bazen almaz bile :)
Gerçi teknosa dakinde de d855 yazıyor.
Pardon kardeş haklısın o zaman ama garanti türü ney ithalatçı firma garantili miydi :)
 

Benzer Konular



Üst Alt