GreaTH
Üye
stock romun tek eksigi benim icin periscope ve fifa 16 yuklenemiyor olmasi,4.4 ustu istiyor,lolipop un guzelligi olan durum cubugu seffafligi ve kilit ekraninda bildirim cubugunu asagi cekebilme ozelliklerini xposed-gravitybox ile yaptim stock 4.3 de
Fifa 16 S3 de Oynayabiliyormusun ?

