Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
GreaTH

GreaTH

Üye
stock romun tek eksigi benim icin periscope ve fifa 16 yuklenemiyor olmasi,4.4 ustu istiyor,lolipop un guzelligi olan durum cubugu seffafligi ve kilit ekraninda bildirim cubugunu asagi cekebilme ozelliklerini xposed-gravitybox ile yaptim stock 4.3 de

Fifa 16 S3 de Oynayabiliyormusun ? :)
 


uzman47

uzman47

Üye
Valla cok guzel gorunuyor. Aslında stock 4.3 te arka ışığı beyaz yapılabilsek bide klavyesini s5 veya note4 tarzı yapabilsek tadından yenmez. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
Bi el atın bu konuya.
4.3 güzel aslında ama doyumsuzluk var işte :)
 
  • Beğen
Tepkiler: uzman47
kartal2378

kartal2378

Üye
Bi el atın bu konuya.
4.3 güzel aslında ama doyumsuzluk var işte :)
aynen,tilki gibi donup dolasip tekrar stock roma donuyorum,cunku eksiksiz ve en stabili bu,farkli bir touchw
iz yukledim mesela daha iyi oldu,
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani
kartal2378

kartal2378

Üye
Valla cok guzel gorunuyor. Aslında stock 4.3 te arka ışığı beyaz yapılabilsek bide klavyesini s5 veya note4 tarzı yapabilsek tadından yenmez. :)
arka isik beyaz derken anlamadim,klavyeler xda da var ama yapiliyor
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
@kartal2378
Bununla ilgili bi zip dosyası yapamaz mısın?
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
4.3 e ait olan rom dosyası.
 
uzman47

uzman47

Üye
Stabillik nasıl romda hata veriyor mu
 
meyrock

meyrock

Üye
arkadaslar herkese günaydın dokto room yüklemiştim şimdi tekrar blekota roma dönmek istiyorum tüm wipe ları yapabiliyorum ancak megawipe yaparken şöyle bi hata veriyor;
it ıt not international version of samsung galaxy s3
yardımcı olabilecek arkadas varmı acaba
Zip dosyasinda hata vardır. Bazen de recovery mod okumakta sıkıntı çekiyor. Twrp kullan.
Ve bir wipe cache . Wipe dalvik yap. Sonra megawipe yap. Aynı hatayi aliyor musun. Alıyorsan yeniden megawipe dosyasi indir.
 
meyrock

meyrock

Üye
Bende tamamen lollipop tarzı yaptin sandım. :) ben bi ara lollipop tarzi yaptim ama simgeler vs hepsi ile ugrasmak gerek cok benmeziyor. Bunun için de kodlama dilinden anlamak gerek. Onuda ben bilmiyorum. :)
 


Üst Alt